The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Leo Burnett & Target a câștigat Grand EFFIE 2016

News / 23 Sep 2016 / INSTITUTE.RO
  • Leo Burnett & Target a câștigat Grand EFFIE 2016
  • Leo Burnett & Target a câștigat Grand EFFIE 2016
  • Leo Burnett & Target a câștigat Grand EFFIE 2016
  • Leo Burnett & Target a câștigat Grand EFFIE 2016
  • Leo Burnett & Target a câștigat Grand EFFIE 2016
  • Leo Burnett & Target a câștigat Grand EFFIE 2016
1/6
Marele premiu, trofeul Grand EFFIE, a fost cȃştigat de agenţia Leo Burnett & Target pentru campania „Tadaaam GigaWeekend” – Telekom România, ȋn cadrul celei de-a 13-a ediţii Romanian EFFIE Awards. În total, 12 agenţii şi companii au obţinut 32 de trofee, incluzȃnd un Grand EFFIE, cinci trofee de aur, nouă de argint şi 17 de bronz. Festivitatea de premiere a avut loc pe 22 septembrie, la Muzeul Național de Artă, și a fost prezentată de Andreea Esca.

CAP, GMP Advertising, Graffiti BBDO, Heist Industries, Jazz, Kubis Interactive, Leo Burnett România, McCann Worldgroup România, Orange România, Publicis România & Nurun și Webstyler au fost cȃştigătorii.

Juriul a fost condus de Paweł Tyszkiewicz, Chairman of Polish EFFIE Committee  & CEO Polish Marketing Communications Association SAR, şi a avut o componentă de 90 de persoane din top management în companii și agenții de advertising, dar și din mediul academic. Au fost evaluate, din perspectiva rezultatelor de vânzări şi a obiectivelor de comunicare atinse și depășite, în total 88 de campanii, rămânând 49 de finaliste în cea de-a doua rundă de jurizare.

“EFFIE România devine mai puternic, mai bine definit, cu un rol educațional bine impregnat în program.
Am fost onorat să fiu invitat să particip la prima ediție EFFIE România care aduce cu ea modificări substanțiale: un nou formular pentru prezentarea cazurilor, un nou proces de evaluare și, în cele din urmă, dar și cel mai important aspect, un nou tip de interacțiune a membrilor juriului, prin introducerea dezbaterilor moderate.

Modul în care fiecare grup de membri ai juriului a fost compus (cu reprezentanți din publicitate, marketing, cercetare, cadre universitare), selecția fiecărui membru – era nevoie de experiență și deschidere către discuții mature, oneste - toate acestea au dus la dezbateri foarte profunde, pline de insight-uri.

Menținerea acestei direcții și dezvoltarea procedurii începută anul acesta vă va aduce campanii și mai bune și mai eficiente în viitor, deoarece discuțiile în care fiecare își impărtășește opinia sinceră și pertinentă reprezintă punctul de plecare al unei industrii ambițioase și competitive de marketing”, declară Paweł Tyszkiewicz.

Agenţia Leo Burnett & Target, cȃştigătorul Grand EFFIE, a mai obţinut ȋncă patru premii: Gold ȋn categoria Telecommunications, Silver in Engaged Communities și Bronze în Brand Experience pentru aceeași campanie, Telekom - Tadaaam GigaWeekend, şi încă un Bronze pentru Bergenbier Football (Alcoholic beverages – Beers).

McCann Worldgroup România a obținut în total 12 trofee: Gold EFFIE la Sustained Success pentru Doncafé - Billions of moments, National Institute for Blood & Untold – Pay with blood (câte un Silver în GoodWorks EFFIE – Non – Profit și Media Innovation), Vodafone - Raymond and the Romanian Immigrants (Silver ȋn Engaged Communities), Neumarkt – For Proper Men (Silver - Alcoholic beverages – Beers), American Bites (Silver în Retail), Amigo - Real energy, not just words (două Bronze EFFIE în Non-alcoholic beverages & Renaissance), KFC – Duetos (Bronze EFFIE în Retail), Fakation (Bronze EFFIE – Brand Experience), Pizza Hut – No Keyboard (Bronze EFFIE – Retail) și Vodafone – Hai Simona! (Bronze EFFIE – Telecommunications),

Publicis România a mai primit cinci trofee EFFIE la ediția de anul acesta: un Gold EFFIE pentru ACR - Google Streetview test în categoria Others, trei trofee pentru Shop like a Jedi – Carrefour (câte un Bronze EFFIE în Retail, Shopper Marketing și Brand Experience), semnat de Nurun, și eMag- Shop anytime, anywhere (Bronze – Retail).
GMP Advertising a obținut un Gold EFFIE pentru campania FRF - The Reconquered Stadium, înscrisă la Engaged Communities, un Silver în Telecommunications pentru Telekom - Christmas designed by kids și un Bronze EFFIE în Shopper Marketing pentru Şerif la relaxare – Ciucaș.

Gold EFFIE a câștigat și agenția Jazz, la GoodWorks EFFIE – Non – Profit pentru Stop the massacre, save our songbirds (Natura 2000 NGO Coalition).

Brandurile ale căror campanii au fost câștigătoare sunt: ACR, Amigo, Bergenbier, Burn, Carrefour, Ciucaș, Dacia Logan Prestige, Doncafé, eMAG, Federația Română de Fotbal, Grolsch, ING Bank, KFC, National Institute for Blood & Untold, Natura 2000 NGO Coalition, Neumarkt, Orange, Pizza Hut, Telekom și Vodafone.

Programul EFFIE România continuă. Toate insight-urile si feedbackurile adunate din cele două runde de jurizare, dar și din cadrul sesiunilor speciale consultative cu oameni din industrie vor contribui la realizarea EFFIE Insight Guide - un instrument menit să ajute agențiile și clienții să creeze campanii cât mai eficiente, dobândind o imagine cât mai bună asupra pieței. Acesta va fi lansat în luna noiembrie.

Mai multe detalii despre premiile acordate în cadrul festivității de premiere găsiți pe site-ul evenimentului, www.EFFIE.ro.