The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Camelia Duman // Be a woman

Articol / 20 Oct 2016 / Participant DIPLOMA 2016
  • Camelia Duman // Be a woman
  • Camelia Duman // Be a woman
  • Camelia Duman // Be a woman
  • Camelia Duman // Be a woman
  • Camelia Duman // Be a woman
1/5
Absolventă a Facultății de Arte din Timișoara cu o pasiune pentru latura vintage a modei. Inovativă în refolosirea și reciclarea diverselor obiecte și textile spre realizarea unui nou produs de modă. Dornică de a cunoaște și învăța constant, deținătoare a unei biblioteci vaste în titluri de modă.

BE A WOMAN

Conceptul are la bază două teme generale. Una este o temă florală, inspirată din panseluță, iar cealaltă explorează temele centrale ale feminității, evidențiind farmecul discret al unui personaj poetic și delicat.


O pledoarie pentru feminitate onestă și autentică este mesajul transmis prin colecție. Femeile trebuie să își cunoască valoarea, importanța pe care acestea o au, în primul rând ca ființe umane, și să nu retragă în defensivă laturile sensibile, delicate, romantice și chiar cele copilărești pe care le au câteodată, chiar dacă lumea propune alt ritm emoțional. Să își cunoască adevărata frumusețe interioară indiferent de aspectul fizic, statut material, abilități sau dizabilități. Să își creeze o carieră și să aibă curajul de a fi puternice, chiar dacă mediul cultural nu le încurajează, să aleagă educația pe care o vor, indiferent de influențele familiale, să fie mame pe „terenul de joaca” de acasă sau să fie învingătoare pe terenul de joc al sportului pasiune.

Colecția este plină de optimism, romantism și feminitate, în nuanțe de roz, cu aplicații florale, materiale fine cu imprimeuri personalizate și croiuri diafane. Încadrată în sezonul de primăvară-vară, Be a woman transmite o stare de zâmbet și creează o plăcere și o emoție pentru elementele feminine prin rafinamentul pieselor vestimentare.