The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

MIRUNA RADOVICI // MANGER DU FROMAGE LA NUIT VOUS FAIT FAIRE DES RÊVES ÉTRANGES”

Articol / 04 Oct 2018 / INSTITUTE.RO
  • MIRUNA RADOVICI // MANGER DU FROMAGE LA NUIT VOUS FAIT FAIRE DES RÊVES ÉTRANGES” MIRUNA RADOVICI
  • MIRUNA RADOVICI // MANGER DU FROMAGE LA NUIT VOUS FAIT FAIRE DES RÊVES ÉTRANGES” MIRUNA RADOVICI
  • MIRUNA RADOVICI // MANGER DU FROMAGE LA NUIT VOUS FAIT FAIRE DES RÊVES ÉTRANGES” MIRUNA RADOVICI
  • MIRUNA RADOVICI // MANGER DU FROMAGE LA NUIT VOUS FAIT FAIRE DES RÊVES ÉTRANGES” MIRUNA RADOVICI
1/4
Miruna Radovici a studiat la Universitatea Națională de Arte din București, în cadrul Facultății de Arte Plastice, secția Grafică, grupa lui Eugen Gustea, în perioada 2015-2018. Ca preocupări principale notăm fotografia și ilustrația, ce se află într-o strânsă comunicare.

Manger du fromage la nuit vous fait faire des reves etranges

Proiectul a pornit dintr-o frază repetată obsesiv - “MANGER DU FROMAGE LA NUIT VOUS FAIT FAIRE DES RÊVES ÉTRANGES”, lipsa contextului fiind un element bun de inițiere.

De la acest titlu, s-a început o perioadă de acumulare de materiale necesare acestui proiect, interacționând cu mai multe persoane și aflând diverse vise pe care acestea le-au considerat notabile. Odată cu baza deja fondată, Radovici a căutat cadre ajutătoare ce aveau să servească pe post de fundal pentru jocul format între fotografie și desen.

Fotografia pe film a fost aleasă datorită efectului organic pe care aceasta îl conferă și datorită micilor „greșeli” pe care le poate emite. Fotografia servește pe post de pat pentru ilustrații, acțiunea prezentându-se statică și monotonă, pe când în cazul desenelor s-a permis jonglarea acțiunii.