The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Internetics Interactive Expo // CGArtefacts

Articol / 21 Noi 2018 / INSTITUTE.RO
  • Internetics Interactive Expo // CGArtefacts
1/1
Odată cu cea de-a XVIII-a ediție, Internetics Festival, un proiect inițiat de The Institute, își propune să celebreze industria digitală printr-o expoziție de realitate virtuală (VR), realitate augmentată (AR) și instalații digitale - Internetics Interactive Expo. Proiectele vor putea fi văzute și testate între 22 și 25 noiembrie la The Institute Space (Bulevardul Dacia, 12). În așteptarea expoziției, vă invităm să cunoașteți participanții urmărind seria de articole dedicate.

BACKGROUND
CGArtefacts este un start-up dedicat dezvoltării de aplicații VR și AR pentru clienți corporate. Fondat în 2016, primii clienți au fost străini, iar majoritatea proiectelor legate de arhitectură. O dată cu creșterea echipei, au luat proiecte locale mai mari, în marketing, training, simulări și altele.



INTERNETICS DIGITAL EXPO PROJECT:
Beko Slow Juicer VR
Aplicația VR a fost expusă la IMWorld în 2017, și permite utilizatorilor să exploreze liber ultimul model de slow-juicer de la Beko și să se distreze în același timp.
Aplicația te transportă într-o bucătărie deschisă care se potrivește stilului publicului țintă al clientului. Aici utilizatorii pot să urmeze un set de instrucțiuni scrise și în primă fază văd o animație cu componentele produsului explodate pe diagonală cu abilitatea de a le apuca și inspecta. Apoi, printr-o serie de pași, utilizatorul adaugă fructe în slow-juicer și își face un fresh. La sfârșit utilizatorul poate arunca din fructe în cameră creând o explozie de mai multe fructe în jur.
La IMWorld 2017, echipa Beko făcea fizic fresh-uri din aceleași fructe precum utilizatorii din mediul VR și le servea la sfârșit. Mirosul fructelor proaspăt stoarse a contribuit semnificativ la experiență în ansamblu. Mai mult, aplicația a servit că o oportunitate pentru înregistrări video cu membrii presei și cu ambasadorii brand-ului.



Dacia Duster VR 
Aplicația VR a fost expusă la Zilele Renault România 2018, în cadrul departamentului de inovație. Utilizatorii au putut să încerce versiunea multiplayer unde o persoană începea experiența în fața volanului în timp ce o a doua persoană era afară și putea configura mașina.
Scopul aplicației a fost ilustrarea direcțiilor de dezvoltare ale departamentului de inovație Renault România. Aspectul cel mai interesant a fost abilitatea de a vedea un alt utilizator simultan în același spațiu virtual care interacționa cu același model auto.
Fotorealismul modelului auto și a materialelor folosite a fost o altă premisă a proiectului în încercarea de a apropia cât mai mult experiența VR de experiența fizică, reală.



Manway VR Training
Acesta este un proiect dezvoltat pentru un client din State care deservește o industrie în general necalificată cu risc ridicat. Scopul sesiunilor de training VR este de a reduce costurile prin accesul liber la un instructaj foarte realist înainte de instructajul în-persoană.
Proiectul a pornit ca un MVP cu un singur capac industrial, dar la scurt timp a crescut rapid înglobând mai multe modele și proceduri mai complexe. Aplicația încă nu este la nivelul unei soluții industriale deoarece procesul de integrare în piață este în curs de desfășurare. În schimb, reacțiile inițiale din partea tuturor factorilor implicați au fost pozitive.
Mai mult, ar părea că în fiecare lună se publică un nou studiu care validează mediul VR ca fiind util pentru educație atât pentru activități practive, cât și pentru cazuri teoretice. Acest fapt se datorează în principal faptului că mediul VR activează memoria spațială și cea chinestezică. Amândouă sunt mai dificil de activat doar cu materiale text și video obișnuite.