The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Adam Radziszewski (ORACLE SUA): „Pasionat de insight-uri, centrat pe oameni, orientat către soluție”, asta este Design Thinking

Interviu / 09 Sep 2019 / The Institute
  • Adam Radziszewski (ORACLE SUA): „Pasionat de insight-uri, centrat pe oameni, orientat către soluție”, asta este Design Thinking
1/1
În copilărie, lui Adam îi plăceau jocurile video și mai târziu a optat pentru informatică, cu gândul că o să fie el însuși un creator de gen. Viața l-a dus în direcția inovației și a creativității. S-a dovedit alianța perfectă. Azi Adam coordonează ateliere de Design Thinking la nivel global, în rolul lui de la Oracle, dar și în cel de consultant independent și a aplicat principiile acestei metode pentru a rezolva provocări de business în industrii dintre cele mai diverse, de la tehnologie și asigurări, la educație, farmaceutică și cosmetice. Adam combină modelul Canvas, strategiile Blue Ocean, Ten Types of Innovation cu Design Thinking, ca abordările focusate pe dimensiunea umană să devină parte din ADN-ul afacerilor prospere. Comunitatea de business de la noi va avea oportunitatea să-l cunoască pe Adam, alături de alti speakeri internaționali și locali, în contextul celei de-a treia ediții a Design Thinking Forum, ce are loc pe 19 septembrie, la Pentagon Events.

1. Abordarea ta despre design thinking:

Eu văd în Design Thinking o combinație între o mentalitate de tip explorator, creativă, capabilă să reducă la esență topicuri complexe și un set de instrumente interdisciplinare, totul gravitând în jurul poveștilor care pleacă de la oameni, de la problemele, aspirațiile și realitățile lor.

2. Un exemplu de design thinking în care ai fost implicat:


Cultivarea gustului pentru lectură la copiii care abia descoperă cititul și dezvoltarea unor rutine în folosirea telefonului mobil, în rândul celor vârstnici. În ambele cazuri am venit cu soluții care i-au sedus, motivat și entuziasmat pe destinatarii exercițiului de Design Thinking.

3. O poveste din copilărie care anunța cariera de mai târziu:

Mi-au plăcut jocurile video în rețea, mi-a plăcut să alerg și să inventez jocuri și afară, în aer liber. Mai târziu am optat pentru Computer Science, cu gândul că voi construi jocuri video. Ca de obicei, viața bate filmul, așa că atunci când proiectele de programare la care lucram au luat o direcție fermă spre zona de business, m-am intersectat cu inovația, creativitatea și conceptul de Design Thinking. Cred că ele au fost declanșatorul pentru reactivarea instinctelor exploratorii din copilărie.

4. Un mesaj pentru companiile care sunt incă reticente în folosirea Design Thinking. De ce ar trebui să-l folosească și care este rezultatul așteptat?


E simplu. Încercați și vedeți cum functionează. Dar încercați-l luând-o pe direcția bună, cu provocarea corectă și oamenii potriviți.

5. Esența prezentării de la Design Thinking Forum:

„Ce-i de facut” e o prezentare care vrea să le reamintească celor din business că trebuie să genereze soluții pentru oameni și acest gen de abordare ar trebui să devină o extensie firească a vieții noastre de la job, nu o excepție.

Mai multe despre Adam puteţi găsi aici: https://designthinkingforum.ro/speaker/adam-radziszewski/.