The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Charlie Hiscocks, Founder Curious Eye Ltd, este Președintele Juriului Effie 2020

Articol / 23 Sep 2020 / The Institute
  • Charlie Hiscocks, Founder Curious Eye Ltd, este Președintele Juriului Effie 2020Charlie Hiscocks -Jury Chair Effie2020
  • Charlie Hiscocks, Founder Curious Eye Ltd, este Președintele Juriului Effie 2020Scoring Committee - Effie2020
1/2
Charlie Hiscocks, specialist în marketing cu peste 35 de ani de experiență, va conduce Juriul Effie 2020. Charlie va conduce și structura Effie 2020 Scoring Committee, nou formată anul acesta pentru stabilirea nominalizaților și a câștigătorilor competiției.

„Sunt onorat să preiau rolul de Președinte de Juriu pentru Effie 2020. Experiența de peste 35 de ani de activitate în marketing și comunicare de brand m-a pus în fericita postură de a colabora cu echipe din multe țări din întreaga lume și am fost mereu impresionat de calitatea și cantitatea de idei bune pe care am întâlnit-o peste tot. Aștept cu nerăbdare să descopăr lucrările și să contribui la jurizarea celui mai înalt nivel de marketing din România.”

Charlie și-a început cariera în Londra, la Ogilvy, a petrecut 15 ani în agenții de publicitate, incluzând BBH și a coordonat conturi internaționale pentru J Walter Thompson, de tipul Unilever, Shell și Kimberly Clarke. În 1999 a devenit membru fondator pentru Tempus Partners, un nou model de agenție „through the line”, unde a colaborat cu clienți precum Vodafone și Coca-Cola.

În 2003 a făcut trecerea spre client, devenind Global Head of Brand Communication pentru SABMiller, coordonând și supervizând întreg business-ul internațional SABMiller, inclusiv Ursus Breweries din România. Din 2017, Charlie și-a împărțit timpul între UK și Irlanda, predând, scriind și oferind consultanță în comunicare.

Urmând recomandările Effie Worldwide și continuând linia de schimbări pentru creșterea festivalului, Effie România introduce în acest an structura Scoring Committee, un grup de specialiști care vor seta pragurile de accedere în runda finală, stabilind astfel nominalizații ediției, precum și câștigătorii competiției după runda doi de jurizare. Pragurile de finalist și de câștigător vor fi decise și în baza setului de procentaje venite tot pe filiera internațională, având în vedere câți finaliști sunt recomandați din totalul de înscrieri și câți câștigători din totalul de finaliști.

Effie 2020 Scoring Committee este format din Charlie Hiscocks – Președintele Juriului Effie România, Mihai Bârsan – Business Leader, Entrepreneur și Președintele Comitetului de Organizare Effie 2020, Iulia Pencea - Market Leader Nielsen România și Miruna Dumitriu - Senior Consultant, Audit, Financial Services Industry Deloitte România. Nielsen România și Deloitte România sunt parteneri tradiționali ai jurizării Effie, contribuind cu date de research puse la dispoziția juraților, respectiv partea de audit a competiției.

Mihai Bârsan este un reputat specialist în marketing, cu o experiență consistentă în domeniu, ultima poziție ocupată fiind cea de VP Marketing and Strategy pentru Ursus Breweries. Din 2019, a început o carieră în zona de antreprenoriat independent, oferind consultanță unor business-uri precum Therme și Untold și fiind co-fondator al startup-ului EpicVisits.com.

Iulia Pencea, Director General Nielsen România, are o experiență vastă în diferite industrii și metodologii de cercetare, atât în România cât și în piețe din Europa de Est și Orientul Mijlociu, unde pe parcursul carierei a îndeplinit o serie de roluri strategice. Accesul la informații extrem de detaliate despre performanța și driverii industriilor, cât și viziunea de ansamblu asupra evoluției pieței și a consumatorilor locali și globali, fac din Iulia una dintre vocile cele mai relevante în domeniul cercetării de piață.

Miruna Dumitriu este Audit Senior Consultant Deloitte România, companie cu care colaborează din 2014. A terminat Facultatea de Inginerie Electrică din cadrul Politehnica București și un program de masterat în Financial Management în Vlerick, Belgia.

Juriul Romanian Effie Awards 2020 va fi format din peste 100 de reprezentanți ai industriei de marketing și comunicare, specialiști cu mare experiență din companii, agenții de publicitate, media și digital, researchers, consultanți de marketing și reprezentanți ai mediului academic din marketing și comunicare.

Înscrierile în competiția Romanian Effie Awards continuă până pe 21 octombrie. Pentru înscrieri, participanții trebuie să acceseze linkul: https://effie-romania.acclaimworks.com. Procesul de jurizare se va desfășura în 2 etape: Runda 1 pentru stabilirea finaliștilor și Runda 2 pentru stabilirea câștigătorilor. Cele două runde de jurizare și evenimentul de premiere vor avea loc în format online, în luna noiembrie.

Romanian Effie Awards 2020 este un proiect organizat de IAA România și UAPR și susținut de Kaufland România, Coca-Cola, Philip Morris și Ursus Breweries. Parteneri strategici: Deloitte și Nielsen România.
______________________________________________

Calendarul de înscrieri Effie Awards România 2020:
On Time Deadline: 6 octombrie
Last Chance Deadline: 21 octombrie

EFFIE Awards este un festival internațional sub licență EFFIE Worldwide, Inc. EFFIE Awards a fost lansat în 1968, în SUA. Romanian EFFIE Awards este un eveniment de marcă al industriei de marketing și comunicare, organizat de International Advertising Association România (IAA România), în parteneriat cu Uniunea Agențiilor de Publicitate din România (UAPR) și implementat de The Institute.