The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Un profil de business, vă rog: Energiea

Articol / 19 Dec 2018 / The Institute
  • Un profil de business, vă rog: EnergieaEnergiea
  • Un profil de business, vă rog: EnergieaEnergiea
  • Un profil de business, vă rog: EnergieaEnergiea
  • Un profil de business, vă rog: EnergieaEnergiea
  • Un profil de business, vă rog: EnergieaEnergiea
  • Un profil de business, vă rog: EnergieaEnergiea
1/6
Strada Ion Brezoianu debordează de creativitate, inovații, pasiuni și experiențe urbane. La intersecția cu strada Lipscani, pe Ion Brezoianu 4, găsim rețetarul unei seri pline de energie petrecute cu ai noștri: o mână de preparate care activează papilele gustative, un amestec de băuturi care aduc voia bună la masă, un strop de muzică relaxantă, toate lăsate mai apoi la discutat în cuptorul Energiea... la temperatură moderată.
Așa decurge fiecare zi, și noapte, la Energiea, încă din anul 2012, când Raluca Șoșa a decis să creeze o poveste care să îndeplinească dorința oamenilor de a avea un spațiu confortabil unde să poată discuta și împărtăși idei. Ea spune că au construit un business cu feeling, care să transmită acel sentiment de apartenență oamenilor... noi spunem că a reușit.

Care este contextul care definește Energiea cel mai bine? 
Fix sloganul nostru actual: Energiea – îți dă de vorbit din 2012, și la propriu, și la figurat.

Cum a venit ideea de a deschide Energiea? Cum s-a născut ideea businessului?
Ideea de a deschide Energiea a venit natural, a fost evoluția noastră spre maturitate. Până să apară Energiea, reușisem să punem pe picioare și să creștem Expirat, unul dintre primele cluburi din București. Expirat a crescut la fel de natural și organic, în același timp cu noi. Dar, odată cu vârsta, deși e distractiv să prinzi răsărituri, să bei shoturi pe bar, să trăiești mai mult noaptea, începi să vrei să stai jos la o masă, să bei un pahar de vin sau o bere, în tihnă, cu prietenii, să mănânci ceva... Acesta a fost momentul când clubul nu a mai fost suficient și ideea unui pub a început să prindă teren în mințile noastre. Așa s-a născut Energiea.

Cum ai descrie Energiea în 5 vorbe/cuvinte?

Energiea e unică (pentru că e de sex feminin!), confortabilă, safe, socială. Iar dacă ar fi o persoană, ar fi un povestitor foarte fain.

Ce face ca Energiea să fie remarcată printre atâtea și atâtea restaurante?
Este acolo zi de zi, constantă, adaptată la azi, simplă, autentică și prietenoasă.

Cum se încadrează Energiea în Cartierul Creativ? Cum se înțelege cu vecinii?
Ai spus-o chiar tu în întrebare: este o vecinătate! Adică, vorbim de oameni și afaceri mișto, scattered around, within walking distance. Serios, acum! Fiind consumator de Cartier Creativ, ce să-ți dorești mai mult de atât: să ieși în oraș cu bicla sau să mergi pe jos și să găsești cam tot ce-ți place într-un areal în care indiferent de locația spre care alegi să te îndrepți, faci maximum 10 minute. Bei o cafea, te oprești într-o galerie, treci pe la prietenii din agenție, faci un pic de shopping de autor, mănânci ceva bun și te vezi cu oameni dragi la un pahar.
Vecinii, cu unii dintre ei ne știm de mult, ne-am cunoscut la club cu mulți ani în urmă, cu alții ne-am cunoscut la diferite evenimente, cu alții am colaborat în diferite instanțe, despre alții am citit... Toți sunt faini!

Dacă ar fi să vă imaginați cum ar arăta Cartierul Creativ în 10 ani, ce ați spune? Care ar fi parcursul businessului?
Dacă Bucureștiul își păstrează ritmul de creștere de acum, atunci Cartierul ar trebui să devină neîncăpător, ar trebui să se extindă și să se diversifice.
Noi probabil că am continua să facem fix ceea ce facem și acum, dar cu siguranță că ne vom adapta și este foarte posibil ca în viitor să mai deschidem ceva. Evident, tot în domeniul în care activăm și, de ce nu, tot în zonă.