The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

ABSOLUT se îmbracă în primul design de inspirație românească

Articol / 03 Dec 2018 /
  • ABSOLUT se îmbracă în primul design de inspirație românească
1/1
ABSOLUT lansează ABSOLUT ROMÂNIA, o ediție limitată ce îmbracă sticla de ABSOLUT Original în primul design creat în România, și continuă să susțină artiștii locali cu potențial. 5% din vânzările ediției limitate vor fi redirecționate către 5 burse dedicate artiștilor de pe platforma 100Absolutartists.ro.

Noul design propus pentru ambalajul ABSOLUT urmărește liniile unei ținute de sărbătoare românească și aduce împreună elementele de identitate locală cu încărcătură culturală. Conceptul ABSOLUT România a luat naștere în pragul unui eveniment care trimite cu gândul la schimbare, 100 de ani de România, și își desfășoară povestea în patru direcții creative: spațiul culturii și al societății care prinde contur prin clădirile emblematice, spațiul decorativ al motivelor tradiționale, spațiul umanizat al petrecerilor și spațiul narativ al esenței artistice românești ca fir roșu ce leagă tradiționalul de modern. Design-ul ambalajului surprinde emoția prezentului care după un secol de România, își asumă trecutul și privește spre viitor.

ABSOLUT este un brand care crede în progresul unei societății prin creativitate manifestată prin artă – pe piețele internaționale în care este prezent, ABSOLUT a colaborat cu peste 550 de artiști, printre care Andy Warhol, Louise Bourgeois, Keith Haring, transformând publicitatea în artă și contribuind la modul în care ne raportăm astăzi la o creație artistică. Dacă există un brand care poate să vorbească despre artă, atunci trebuie să fie unul care a produs o schimbare de percepție la nivel global – manifest pe care ABSOLUT și-a propus să îl susțină și la nivel local.

În iulie 2018, ABSOLUT a lansat în România www.100Absolutartists.ro, prima platformă care susține și promovează noul val de artiști din cinematografie, literatură, arte vizuale, design vestimentar și muzică, aducând în fața publicului 100 de artiști cu potențialul de a deveni nume de referință în domeniile artistice în care activează.

În continuarea demersului de susținere a artiștilor locali, ABSOLUT redirecționează 5% din vânzările sticlei în ediție limitată ABSOLUT ROMÂNIA către 5 burse pentru 5 artiști de pe platforma www.100Absolutartists.ro. Procesul de selecție a celor cinci artiști va fi realizat de către curatorii platformei: istoricul de artă și curatorul Magda Radu pentru arte vizuale, jurnalistul și scriitorul Alex Tocilescu pentru literatură, criticul de film Iulia Blaga pentru film, redactorul-șef al revistei ELLE România Roxana Voloșeniuc pentru design vestimentar și Dan Amariei, solistul trupei de rock alternativ Omul cu Șobolani, pentru muzică.

Cei 100 de artiști prezentați pe platforma www.100absolutartists.ro sunt următorii: pe arte vizuale Larisa David, Nona Ionescu, Raluca Croitoru, Flaviu Rogojan, Silvia Amancei și Bogdan Amanu, Alice Gancevici & Remus Pușcariu, Alle Dicu, Andrei Nacu, Anticamera, Gloria Luca& Tudor Pătrașcu, Eugen Roșca, George Crîngașu, Ioana Cîrlig, Kiki Mihuță, Lorena Cocioni, Nicoleta Moise, Oana Paula Vainer, Radu Oreian, Roberta Curcă, Virginia Lupu și Vlad Albu; pe literatură Anca Chimoiu, Aron Biro, Diana Badica, Iulian Bocai, Nicoleta Balaciu, Andrei Pantu, Angelica Stan, Cătălina Cosmescu-Bibire, Dinu Guțu, Doru Preda, Emanuela Ignățoiu-Sora, Florin Spătaru, Ion Pleșa, Irina Georgescu Groza, Mara Wagner, Mihai Victus, Oana Beatrice Tache, Raluca Nagy, Simona Goșu și Veronica Stănică, pe design vestimentar Alexandru Simedru, Crina Bulprich, Ferencz Borbala, Lucian Arsene, Vladimir Sîrbu, Adelina Petcan , Alexandru Manuel Pop, Ana Capsali, Ana Zocsim, Amizade, Bianca Ilonca, Optimef, Eli Vanghelici, Georgiana Ciceo, Laura Gherman (Laura Firefly), Ozana Niculae, Paul Păduraru (Paul Palm), Raul Lazăr, Sabina Pop și Teodora Rus, pe film Adina Pintilie, Alexandru Petru Bădeliță, Cristina Haneș, Ilinca Hărnuț, Paul Mureșan, Alec Secăreanu, Ana Lungu, Anamaria Antoci, Dragoș Hanciu, George Chiper, Ion Indolean, Mălina Manovici, Marius Turdeanu, Mircea Postelnicu, Oana Iancu, Roxana Stroe, Silvana Mihai, Victor Morozov, Voica Oltean, Ivana Mladenovici, iar pe muzică Full Tones, Adam's Nest, Baby Elvis, Dimitri's Bats, Orkid, #Zero, Andrew Marica, Breathlast, Cardinal, Dl Goe, Familia Jeff, Four Of A Kind, Lexa Iorgu, Magazinu' 51, Mars And Daemons, Paradox Theory, Rua, Suburbia 11, The Purple Dandies și Ulise.

Sticla ABSOLUT România în ediție limitată, inspirată de împlinirea a 100 de ani de România, poate fi găsită în rețelele de hypermarkets și supermarkets din țară sau online pe acest site, în limita stocului disponibil.

Despre ABSOLUT. Vodka
ABSOLUT este lider pe piața din România în categoria imported vodka. Fiecare sticlă de ABSOLUT Vodka este produsă în Åhus, sudul Suediei. Compania ABSOLUT. este responsabilă de producția, de strategia de marketing și de inovația pentru brandurile ABSOLUT. Vodka, Malibu, Kahlúa, Wyborowa, Luksusowa și Frïs. Compania ABSOLUT face parte din grupul Pernod Ricard, care deține unul dintre cele mai prestigioase portofolii de branduri din categorie.

Despre Pernod Ricard
Pernod Ricard este co-liderul mondial al vinurilor şi băuturilor spirtoase, creat în 1975 de fuziunea dintre Ricard şi Pernod, Grupul deţine în prezent unul dintre cele mai prestigioase portofolii de branduri din domeniu precum Lillet, Ballantine’s, ABSOLUT. Vodka, Chivas Regal, Jameson, The Glenlivet, Martell, Havana Club, Beefeater, Mumm, Perrier-Jouët si Jacob’s Creek. Pernod Ricard are 18.000 de angajați, se dedică unei politici de dezvoltare sustenabilă şi încurajează consumul responsabil. Strategia Pernod Ricard se bazează pe 3 valori cheie care îi ghidează expansiunea: spiritul antreprenorial, încrederea reciprocă şi un simţ etic dezvoltat.