The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

ANKHO – REDEFINED ACTIVEWEAR, schimbă regulile jocului în sala de antrenament

/ 14 Dec 2021 / Andra Mihai
  • ANKHO – REDEFINED ACTIVEWEAR, schimbă regulile jocului în sala de antrenament
1/1
Ankho este primul brand românesc de luxury athleisure creat din pasiune pentru sport, fashion, inovație și design. Piesele Ankho au în spate un concept unic – un echipament versatil și outstanding - creat să ofere suport la cele mai înalte standarde, inclusiv pentru un “high - performance type of activity“. În același timp, s-a acordat o atenție deosebită designului acestor piese, care a fost adus astfel la un nivel de premium fashion, printr-o fuziune între cele mai performante țesături premium și tehnici inovatoare de finisare. De aici rezultă versatilitatea echipamentului și a celor 5 piese din prima colecție Ankho, ce livrează atât beneficiul de “high-performance item”, cât și de “premium fashion item”.

Ankho a fost creat de Anca Doicaru, cu o vastă expertiză în banking, pasionată de yoga și de tot ce înseamnă un stil de viață echilibrat, dar și cu un interes timpuriu față de industria de fashion.

Motto-ul său – “Quality turned to perfection” reflectă etapele care au dus la lansarea brandului, în vara acestui an, după 2 ani de research minuțios și alte 8 luni ce au implicat procesul de dezvoltare și producție. Anca și partenerul său de viață și de business, Alex, și-au dorit să creeze un brand care să redefinească ideea de articole de sport: să fie performante în orice tip de activitate, inclusiv în cazul unor antrenamente mai solicitante, să fie extrem de confortabile și plăcute la atingere, să fie atât rezistente cât și sustenabile și, nu în ultimul rând, să fie cu adevărat versatile în afara sălii de sport. Invariabil a apărut provocarea găsirii unor materiale premium, realizate printr-o tehnologie avansată și sustenabilă, “cuvânt cheie” în acest secol.

Numele brandului este un puzzle menit să contureze ideea de ancorare în autenticitate și valori proprii, pentru a-ți descoperi un potențial ascuns, care îți dă mai departe curajul să faci lucruri mărețe. Acel curaj care are puterea de a schimba atitudini, dar si perspective, precum modificarea percepției asupra unui echipament sport: ANCHOR + COURAGE = ANKHO.

Ankho înseamnă world-class materials și un proces de creație internațional, ceea ce s-a transformat în tagline-ul brandului: From Here to Anywhere. Designul este creat în USA, materialele provin din Italia, iar producția este realizată în Lituania.

Ankho își propune să devină un “rhythm changer” și în privința materialelor folosite și a realizării pieselor colecției: design în 3D care permite realizarea precisă a tiparelor astfel încât prototipul să fie cât mai acurat, Laser Cut & Bonding Technology folosite atât ca elemente de design cât și în construcția tehnică, pentru a asigura performanța produsului finit. Fiecare piesă este ajustată pentru a se potrivi perfect, ca într-un proces custom made, cu finisaje deosebite și mare atenție la detalii.

Toate piesele conțin fibră LYCRA®, care conferă suplețe, confort și rezistență, protecție UV și o compresie musculară perfectă, detalii cheie pentru produsele sportive de înaltă performanță.

Un alt aspect important este folosirea în cadrul colecției Ankho a materialului ECONYL®, care este o fibra de nylon regenerat în proporție de 100 % din plase de pescuit de pe fundul mărilor și oceanelor, precum și din alte deșeuri de nylon.

Ambalajele folosite de Ankho sunt cu adevărat sustenabile. Astfel, piesele Ankho sunt împachetate în pungi biodegradabile direct din fabrică, iar livrarea lor se face în plicuri albe, mate, care sunt realizate din resturi de piatră de calcar și rășină reciclată, într-un proces cu ”zero waste”.

Poți afla mai multe despre Ankho pe site, pagina de Facebook sau Instagram