Într-un gest de implicare socială și ecologică, apelul către arhitecți, designeri, artiști și studenți a avut ca temă conceperea de designuri de scrumiere stradale & de scrumiere individuale/portabile (pocket ashtrays). Competiția a însumat premii în valoare de 6000 Euro și a atras 70 de participanți/echipe participante.
Câștigătorii concursului sunt: Timotei Hotea, Timișoara - locul I cu proiectul „Living Box”, Florin Costin Dogaru, Râmnicu Vâlcea - locul II cu proiectul „Scrumieră urbană modulară”, Radu Prusan, București - locul III, cu proiectul „Matca”.
Au fost acordate și 3 mențiuni: „mr. bin” de Andreea Cornilă, București; „Scru-lumiere” de Laura Tomșa & Valentin Pârvu, Craiova; „Flow” de Norbert Velescu, Cluj-Napoca.
Competiția de design urban și de obiect #AlegeAsumat și-a propus să încurajeze comportamentul responsabil față de mediu, să susțină comunitatea creativă locală și să ofere soluții sustenabile pentru un oraș curat.
Câștigătorii concursului sunt: Timotei Hotea, Timișoara - locul I cu proiectul „Living Box”, Florin Costin Dogaru, Râmnicu Vâlcea - locul II cu proiectul „Scrumieră urbană modulară”, Radu Prusan, București - locul III, cu proiectul „Matca”.
Au fost acordate și 3 mențiuni: „mr. bin” de Andreea Cornilă, București; „Scru-lumiere” de Laura Tomșa & Valentin Pârvu, Craiova; „Flow” de Norbert Velescu, Cluj-Napoca.
Competiția de design urban și de obiect #AlegeAsumat și-a propus să încurajeze comportamentul responsabil față de mediu, să susțină comunitatea creativă locală și să ofere soluții sustenabile pentru un oraș curat.
În evaluarea proiectelor, membrii juriului (prof. univ. dr. Petru Lucaci, arh. Claudius Pop, arh. Adrian Ciocăzanu) au luat în considerare expresia estetică și creativă/inovatoare a designului propus; gradul de funcționalitate; adecvarea la temă și la cerințele specifice ale competiției; posibilitatea de implementare a proiectelor.
„Suntem bucuroși că au răspuns apelului nostru atâția tineri – arhitecții și designerii de mâine –, cu propuneri de proiecte atât de interesante și de creative. Fiecare proiect înscris a avut cel puțin un element, o idee, o poveste care ne-au atras atenția, ceea ce confirmă încă o dată importanța unor astfel de competiții, în care designul capătă și implicații sociale, etice, ecologice”, a declarat Adrian Ciocăzanu, director executiv igloo media și membru în juriu.