În cadrul DIPLOMA 2018, Rompetrol a pornit în căutarea unui nou design grafic pentru paharele de cafea hei, lansând un call către artiștii proaspeți. La competiție au putut participa atât profesioniștii, cât și pasionații de design grafic și ilustrație.
În urma jurizării, au fost acordate două premii:
Premiul juriului
Câștigător Diana Barbu
„În aventura lor spre natură, tinerii se opresc în urban pentru o pauză energizantă. La „hei” găsesc senvișuri fresh, cafea și gustări delicioase, deserturi arătoase, dar mai ales, găsesc un moment pe care să-l împartă cu partenerii de călătorie.
Targetul tânăr “hei” este energic, cool, relaxat, călător, curios. Design-ul creat reflectă aceste lucruri, într-o stilistică foate actuală și appealing. E genul de pahar pe care consumatorii vor să îl păstreze și după ce și-au terminat cafeaua, fie să-și pună în el mărunțisurile din mașină, fie să îl posteze pe Instagram înainte de a porni din nou la drum.” - Diana Barbu
Designerii invitați să jurizeze înscrierile au fost Raymond Bobar și Paul Dersidan. Premiul constă în 500 dolari și implementarea proiectului într-o serie limitată de pahare cu designul propus de ea.
Premiul Rompetrol
Câștigător Irina Lucaci
„Propunerea este realizată într-un stil ludic ilustrativ cu tematică de cafenea. Culorile propuse sunt moderne, minimaliste și se potrivesc culorilor brand-ului.”
Premiul constă în 500 dolari și implementarea proiectului pe termen lung.
În urma jurizării, au fost acordate două premii:
Premiul juriului
Câștigător Diana Barbu
„În aventura lor spre natură, tinerii se opresc în urban pentru o pauză energizantă. La „hei” găsesc senvișuri fresh, cafea și gustări delicioase, deserturi arătoase, dar mai ales, găsesc un moment pe care să-l împartă cu partenerii de călătorie.
Targetul tânăr “hei” este energic, cool, relaxat, călător, curios. Design-ul creat reflectă aceste lucruri, într-o stilistică foate actuală și appealing. E genul de pahar pe care consumatorii vor să îl păstreze și după ce și-au terminat cafeaua, fie să-și pună în el mărunțisurile din mașină, fie să îl posteze pe Instagram înainte de a porni din nou la drum.” - Diana Barbu
Designerii invitați să jurizeze înscrierile au fost Raymond Bobar și Paul Dersidan. Premiul constă în 500 dolari și implementarea proiectului într-o serie limitată de pahare cu designul propus de ea.
Premiul Rompetrol
Câștigător Irina Lucaci
„Propunerea este realizată într-un stil ludic ilustrativ cu tematică de cafenea. Culorile propuse sunt moderne, minimaliste și se potrivesc culorilor brand-ului.”
Premiul constă în 500 dolari și implementarea proiectului pe termen lung.