Între 26 și 29 septembrie va avea loc la București DIGITAL SIGNAGE, prima expoziție din sud-estul Europei dedicată display-urilor digitale și tehnologiilor interactive. Vizitatorii vor avea acces la o gamă largă de echipamente, sisteme de afisaj digital, aplicații, touchscreen-uri, display-uri large format, display-uri interactive, ecrane LED, sisteme de prindere și expunere, precum și o mulțime de gadgeturi conexe prezentate de LG Electronics România, Philips, Epson, MGT Educational, Pro Dance Show, NoBrand, Caralux și alți mari producători și distribuitori.
Desfășurată sub cupola Pavilionului Central din Romexpo, în paralel cu PRINT&SIGN 2017, expoziția beneficiază de prezența liderilor din domeniul digital signage, dar și a multor companii importante de pe piața locală, oferind cadrul perfect de interacțiune pentru mediul de afaceri sud-est european.
Timp de patru zile, DIGITAL SIGNAGE se va transforma într-o adevarată arenă a display-urilor digitale, tehnologiilor și soluțiilor inovatoare, însuflețită de prezența vizitatorilor profesioniști atent targetați și a factorilor de decizie din industriile-cheie.
În plus, pe 27 septembrie, în sala Multimedia din Centrul expozițional Romexpo se va desfășura Conferința Digital Signage, începand cu ora 13:00. Conferința va vorbi despre ce fac retailerii din această zonă pentru a atrage cât mai mulți clienți activi, ce LED-uri și soluții digitale de iluminat comercial există la ora actuală pe piața românească, care sunt tendințele și necesitățile zonei de business, și cum arată restaurantul viitorului. Vor mai fi abordate atât conceptele Smart City și Smart Retail pentru piața din România, cât și importanța tehnologiei digitale pentru reușita unui eveniment de amploare.
Participarea la expoziție este gratuită, în baza înregistrării online, pe siteul evenimentului.
Desfășurată sub cupola Pavilionului Central din Romexpo, în paralel cu PRINT&SIGN 2017, expoziția beneficiază de prezența liderilor din domeniul digital signage, dar și a multor companii importante de pe piața locală, oferind cadrul perfect de interacțiune pentru mediul de afaceri sud-est european.
Timp de patru zile, DIGITAL SIGNAGE se va transforma într-o adevarată arenă a display-urilor digitale, tehnologiilor și soluțiilor inovatoare, însuflețită de prezența vizitatorilor profesioniști atent targetați și a factorilor de decizie din industriile-cheie.
În plus, pe 27 septembrie, în sala Multimedia din Centrul expozițional Romexpo se va desfășura Conferința Digital Signage, începand cu ora 13:00. Conferința va vorbi despre ce fac retailerii din această zonă pentru a atrage cât mai mulți clienți activi, ce LED-uri și soluții digitale de iluminat comercial există la ora actuală pe piața românească, care sunt tendințele și necesitățile zonei de business, și cum arată restaurantul viitorului. Vor mai fi abordate atât conceptele Smart City și Smart Retail pentru piața din România, cât și importanța tehnologiei digitale pentru reușita unui eveniment de amploare.
Participarea la expoziție este gratuită, în baza înregistrării online, pe siteul evenimentului.