Leroy Merlin dă startul competiţia „Outfit Design by Leroy Merlin”, prin care lansează o provocare creativilor pasionaţi de design: aceea de a scoate uniforma din rigurozitatea cu care suntem obişnuiţi, luând în considerare atât reprezentativitatea angajaților, cât și funcționalitatea, estetica și calitatea materialelor. Premiile sunt în valoare de 2500 euro: premiul I - 1200 euro, premiul al doilea - 800 euro și premiul al treilea - 500 euro.
În urma unui proiect defăşurat de Leroy Merlin în 2017 de invitare la dialog a angajaţilor asupra activităţii interne, ca principală nemulţumire s-a regăsit uniforma rigidă, în neconcordanţă cu regimul de lucru al consultanţilor de vânzări (muncă fizică ocazional intensă, la interior și la exterior, instrumente necesare - ruletă, pix, cuttere etc) şi cu imaginea angajaților. Aceștia și-au exprimat dorința ca uniformele să le reflecte atitudinea veselă și entuziastă și de a le conferi încrederea necesară în interacțiunea cu clienții.
Aşadar, anul acesta ai ocazia de a recrea designul uniformelor Leroy Merlin, unul dintre cei mai importanți retaileri din piața de DIY (Do-It-Yourself), într-o competiție de creație susținută de IQads prin platforma The Creator. Principala cerință a brief-ului este punerea în valoare a conceptului într-un mod creativ care să îndeplinească nevoile de funcționalitate și versatilitate ale ținutei.
Lucrările înscrise de participanți vor fi evaluate atat de un juriu profesionist, format din board-ul companiei si din echipele de HR si marketing ale Leroy Merlin, alături de Mirela Bucovicean (fondator Molecule-F), Rareș Mateescu, (fondator Cufir) si Miruna Spataru (IQads), cât și de public, prin vot online. Ponderea celor două jurii este 70% (profesionist) și 30% (public).
În urma unui proiect defăşurat de Leroy Merlin în 2017 de invitare la dialog a angajaţilor asupra activităţii interne, ca principală nemulţumire s-a regăsit uniforma rigidă, în neconcordanţă cu regimul de lucru al consultanţilor de vânzări (muncă fizică ocazional intensă, la interior și la exterior, instrumente necesare - ruletă, pix, cuttere etc) şi cu imaginea angajaților. Aceștia și-au exprimat dorința ca uniformele să le reflecte atitudinea veselă și entuziastă și de a le conferi încrederea necesară în interacțiunea cu clienții.
Aşadar, anul acesta ai ocazia de a recrea designul uniformelor Leroy Merlin, unul dintre cei mai importanți retaileri din piața de DIY (Do-It-Yourself), într-o competiție de creație susținută de IQads prin platforma The Creator. Principala cerință a brief-ului este punerea în valoare a conceptului într-un mod creativ care să îndeplinească nevoile de funcționalitate și versatilitate ale ținutei.
Lucrările înscrise de participanți vor fi evaluate atat de un juriu profesionist, format din board-ul companiei si din echipele de HR si marketing ale Leroy Merlin, alături de Mirela Bucovicean (fondator Molecule-F), Rareș Mateescu, (fondator Cufir) si Miruna Spataru (IQads), cât și de public, prin vot online. Ponderea celor două jurii este 70% (profesionist) și 30% (public).