The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Natural Nutrition

Articol / 11 Mar 2015 / Maria Neneciu
  • Natural Nutrition
  • Natural Nutrition
  • Natural Nutrition
  • Natural Nutrition
1/4
Povestea brandului Natural Nutrition a început acum 6 luni, la inițiativa Christinei Hesse și a Suzanei Vasilescu, împreună cu Maria Ardelean, mama Christinei, o farmacistă celebră în perioada anilor 50-90, cu peste 60 de ani de experiență în realizarea cremelor cosmetice atât în România, cât și în Germania.
NN conține un range de 8 creme inspirate de rețetele originale ale Mariei Ardelean, care a lucrat la compoziția cremelor în varianta lor actuală, vreme de 2 ani. Cremele sunt produse în laborator propriu, undeva în București, unde angajații produc în fiecare zi aceste NN Goodies for the skin. 

Am stat de vorbă cu Suzana Vasilescu, care ne-a povestit despre cum a luat naștere universul din jurul acestor produse, de la designul grafic și până la petrecerea de lansare și poziționarea lor. De la aceasta am aflat că momentan Maria lucrează la formula perfectă pentru o cremă de mâini perfect hidratantă și nutritivă, dar și pentru un lip balm, așa că ne putem aștepta ca gama Natural Nutrition să se dezvolte în viitor. Ce remarci din prima la acestea, până ajungi să le folosești, este simplitatea ambalajelor, care transmit elegant valorile pe care brand-ul își dorește să le comunice. Conceptul grafic este semnat de Paul Desidan, iar Suzana mi-a povestit cum s-au îndrăgostit din prima de această variantă de packaging. “În momentul în care Paul ne-a făcut propunerile, pentru că inițial au fost 5, am știut exact că acesta este ambalajul care poate da viață cremelor NN și se potrivește cel mai bine cu valorile brandului nostru: integritate și autenticitate, pasiunea de a ințelege natura și nevoile pielii. Astfel, Paul a înțeles din prima că ne dorim ca brandul nostru să fie unul urban-cool, cu o personalitate puternică”. Lansarea brandului a avut loc în luna octombrie. “Evenimentul a  avut un feed-back excelent, ceea ce ne-a dat încredere și mai mare că lumea așteaptă lansarea unui brand românesc care să poată concura cu brandurile mari. Iar  în februarie, anul acesta, am decis să facem un eveniment special pentru beauty editori și presă. Evenimentul a fost organizat de Noemi Revnic, iar de partea de design s-a ocupat Alexandra Zabunov de la ilovecolours”, mi-a explicat Suzana.
 
Interviu cu Paul Dersidan
 
Ce înseamnă NN din punct de vedere graphic și cum ai lucrat cu echipa?
Am creat o etichetă vintage-fresh, simplă, directă, ușor de descifrat și care funcționează pentru o varietate mare de ingrediente. A fost o colaborare cu vibe-uri bune. De partea agenției, eu împreună cu Adrian Diac, partenerul meu de la BLAU, de partea clientului, Christina și Sabina Hesse și Suzana Vasilescu, am făcut o echipă bună. 
 
Cum a fost brief-ul? 
Ne dorim un ambalaj care să iasă în evidență.
 
Cât de greu este să faci packaging și care sunt provocările acestui tip de proiect, în general?
Designul trebuie să convingă consumatorul să încerce produsul în puținele secunde pe care le acordă ambalajului, în primul rând trebuie să aibă impact la raft. Să diferențieze bine produsul față de categorie, dar totodată să aibă elemente vizuale cu care consumatorul este familiarizat. Să fie ușor declinabil pentru eventualitatea extinderii gamei. Să nu fie over-promising față de produs, să fie onest. Și să fie memorabil. Nu e ușor.