The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Posterul „Acasă la tata” printre câștigători în competiția Graphis

News / 06 Iul 2016 / Miruna Boțîrcă
  • Posterul „Acasă la tata” printre câștigători în competiția Graphis
1/1
În cadrul competiției Graphis Poster Annual, posterul filmului „Acasă la tata (Back Home)” a fost premiat cu Silver. Graphis Magazine este una dintre cele mai prestigioase publicații internaționale de grafică. 

Pe afiș sunt înfățișați actorii Alexandru Papadopol, Ioana Flora și Andi Vasluianu. Aceștia sunt portretizați în maniera picturii naive a lui Henri Rousseau le Douanier. Ilustrația a fost realizată de Vali Petridean, după un concept creativ dezvoltat de Andrei Cohn.

“Spiritul filmului este spiritul satului autohton, plin de umor amar și autoironie. Am dorit să exprim asta și în execuția posterului.” spune Andrei Cohn, Managing Partner&Creative Director Cohn&Jansen JWT. 

Acesta este cel de-al treilea premiu important câștigat de execuția Cohn&Jansen JWT, după cele 2 premii obținute la FIBRA: Gold FIBRA la categoriile Best Art Direction și Best Illustration.

Graphis Magazine a apărut pe piață în anul 1944 și continuă tradiția prin premierea celor mai bune lucrări de grafică în format digital și în print.

Despre Cohn & Jansen JWT

Fondată în 2002 ca un shop de creație independent, parte din rețeaua internațională JWT din 2010, Cohn&Jansen JWT combină experiența internațională cu insight-urile locale. Au construit de la zero branduri precum Cosmote sau Aqua Carpatica, iar astăzi lucrează pentru clienți precum BCR, Vodafone, Petrom, Mondelez și Bayer. 

Cohn & Jansen J. Walter Thompson este o agenție afiliată reţelei internaţionale JWT din 2010 și rețelei Young & Rubicam (WPP) din 2013.