The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

PRIMĂVARĂ/VARĂ 2016 / Irina Schrotter

News / 14 Sep 2015 / INSTITUTE.RO
  • PRIMĂVARĂ/VARĂ 2016 / Irina Schrotter
  • PRIMĂVARĂ/VARĂ 2016 / Irina Schrotter
  • PRIMĂVARĂ/VARĂ 2016 / Irina Schrotter
1/3
Noua colecție a brandului irina schrotter pentru primăvară/vară 2016 - a fost lansată la Viena, în cadrul MQ Vienna Fashion Week.

Colecția explorează noi ipostaze ale feminității, ale sofisticării, specifice începutului de secol 21. Piesele sunt caracterizate de tăieturi geometrice, asimetrii care conturează o nouă siluetă, croiuri și forme comode, relaxate, care pot fi reconfigurate prin styling. Paleta sofisticată este dominată de nuanțe de bej, ocru, nisipiu, bleumarin. Cămașa-rochie, cardiganele drapate, piesele cu detalii deconstruite, intervențiile creative pe suprafețele textile, rochiile elegante și minimaliste sunt parte din ADN-ul brandului.
 
Relevanță, consistență și emoție sunt trei din conceptele care au devenit axe principale pe care designerul Lucian Broscățean construiește, încă din 2012, propunerile pentru irina schrotter. Colecția a fost prezentată în fața presei de specialitate și a buyer-ilor veniți în spațiul spectaculos de la MQ Vienna Fashion Week.

Brandul irina schrotter a fost lansat acum 25 de ani, iar astăzi este cunoscut și apreciat internațional, cu desfacere în 17 țări, pe 4 continente. Colaborarea începută în 2012 cu designerul clujean de avangardă Lucian Broscățean a înregistrat aprecierea presei naționale și internaționale, continuând cu același succes și în acest sezon.