The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Răspunde provocării Humanity redesigned, lansată de Liliac Winery

Articol / 07 Oct 2020 / The Institute
  • Răspunde provocării Humanity redesigned, lansată de Liliac Winery
1/1
 Liliac Winery lansează anul acesta provocarea Humanity redesigned, dedicată creativilor din România. young.LILIAC, cel mai tânăr soi al Cramei Liliac, păstrează tradiția și invită tinerii creativi să își pună imaginația la încercare și să creeze eticheta young.LILIAC pentru noua recoltă.

Art is the way of making the invisible things visible

Tema pentru 2020 se concentrează pe umanitate, o perspectivă reprezentativă contextului actual. Anul acesta ne-a modificat comportamentul, modul în care interacționăm cu ceilalți și cu mediul. În paralel, arta este abilitatea de a pune lucrurile importante în lumină și de a le oferi putere.

The future is in your hands

LILIAC dedică astfel oportunitatea creativilor, designerilor, ilustratorilor și graficienilor prin care să contribuie prin propriile mijloace la reconstruirea modului în care umanitatea este văzută.

Participă în cadrul competiției young.LILIAC2020 cu propunerea ta de etichetă și transformă invizibilul în vizibil.

Înscrie-te în perioada 10 octombrie – 11 Noiembrie 2020 pe HumanityRedesigned.ro cu o singură propunere grafică, care să se regăsească în 3 variante de culori (portocaliu, albastru, mov), specifice celor 3 sortimente young.Liliac®: Fresh, Fruity, Light Rosé.

Poți câștiga Premiul cel mare în valoare de 1.500 de euro + un weekend la Crama Liliac pentru 2 persoane + 36 de sticle young.LILIAC sau Premiul de Popularitate.

Eticheta câștigătoare va fi de asemenea ilustrată în cadrul proiecției curatoriate de One Night Gallery din primăvara anului 2021.

Descoperă toate detaliile pe humanityredesigned.com/.