The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

THE MORODAN OFFICES AND SHOWROOM // Never complain. Never explain.

Articol / 13 Mai 2016 / RDW team
  • THE MORODAN OFFICES AND SHOWROOM // Never complain. Never explain.www.catalingeorgescu.com
  • THE MORODAN OFFICES AND SHOWROOM // Never complain. Never explain.www.catalingeorgescu.com
  • THE MORODAN OFFICES AND SHOWROOM // Never complain. Never explain.www.catalingeorgescu.com
1/3
„Excesivul e noul normcore și ginul, noua cupă de șampanie. Let’s drink & gossip despre influența în online, marca personală cu alonjă și curajul de a fi diferit în „bastide-ul” MORODAN din centrul Bucureștilor, în prezența încântătoarei Ana, gazdă domniilor voastre din salonul aristocrației mileniste.”

Strada Aurel Vlaicu, nr. 137
21 mai – 5 iunie // de la 10:00 la 18:00

Din 2015, marca Morodan este derivată în magazinul online Morordan Shop, primul proiect retail de „univers personal de influencer” din România. Colecția magazinului este o declinare a personajului aristocratic digital, contesa Ana, cu linii de fashion, deco și accesorii în stilul extravaganței Lady Morodan. În propriul sediu și birou pentru Morodan Team, într-un showroom pentru Morodan Shop.

În 2016 Ana și echipa ei lansează Morodan Blogging Academy, for extravagantly successful influencers. Un proiect despre care veți auzi toate detaiile în curând. Povestea mărcii Morodan este construită pe valorile: sinceritate, autoironie, umor și inovație (în traducere liberă: „fără frică”).