Desinerii își mai pot înscrie propunerile pentru concursul Centenar Creativ doar până pe 2 septembrie, ora 23:59, completând formularul dedicat de aici.
Concursul are ca obiectiv crearea unor proiecte de design de produs care reinterpretează elemente asociate cu Centenarul Marii Uniri, fie că pornesc de la patrimoniul deţinut de instituţiile muzeale implicate în proiect sau de la personalităţi şi momente relevante pentru aniversarea a 100 de ani de la întregirea României.
Propunerile de obiecte înscrise vor fi ulterior jurizate de: Mihnea Ghilduş, designer de produs şi fondator Dizainăr; Anca Dragu, designerul brandului Una ca luna şi câştigător Cotroceni Creativ; Andrei Borțun, inițiatorul Romanian Design Week, Oana Ioniţă Năsui, manager cultural şi fondator Formare Culturală; Dan Pierşinaru, fondator Autor şi Materia, Liviu Sebastian Jicman, director general Muzeul Naţional Cotroceni.
Premiile, în valoare de 9.000 de lei / propunere, includ remunerația pentru ideea artistică, producția prototipului și a unei serii de minimum 60 de obiecte.
Obiectele propuse trebuie să întrunească funcționalitatea și calitățile unor suveniruri, iar aceastea pot fi accesorii de modă, produse tableware, produse de papetărie și design grafic, țesături, textile, mici decorațiuni, ustensile, obiecte versatile prin care se subliniază legătura cu elementele de patrimoniu folosite ca sursă de inspiraţie.
Obiectele create trebuie să fie dezvoltate pe baza unui element de patrimoniul relevant pentru Centenarul Marii Uniri, fie că au în centru patrimoniul muzeal deţinut de instituţiile implicate sau sunt inspirate din momente sau personalităţi emblematice pentru Primul Război Mondial şi/ sau procesul de reîntregire a României. Artiştii şi creativii români se pot inspira din selecţia celor cinci muzee implicate în proiect: Muzeul Naţional Cotroceni, Muzeul Naţional Peleş, Muzeul Naţional al Unirii Alba-Iulia, Complexul Naţional Muzeal Național “Moldova” Iaşi, Muzeul Judeţean de Istorie Braşov.
Regulamentul concursului aici.
Brief-ul aici.
Concursul are ca obiectiv crearea unor proiecte de design de produs care reinterpretează elemente asociate cu Centenarul Marii Uniri, fie că pornesc de la patrimoniul deţinut de instituţiile muzeale implicate în proiect sau de la personalităţi şi momente relevante pentru aniversarea a 100 de ani de la întregirea României.
Propunerile de obiecte înscrise vor fi ulterior jurizate de: Mihnea Ghilduş, designer de produs şi fondator Dizainăr; Anca Dragu, designerul brandului Una ca luna şi câştigător Cotroceni Creativ; Andrei Borțun, inițiatorul Romanian Design Week, Oana Ioniţă Năsui, manager cultural şi fondator Formare Culturală; Dan Pierşinaru, fondator Autor şi Materia, Liviu Sebastian Jicman, director general Muzeul Naţional Cotroceni.
Premiile, în valoare de 9.000 de lei / propunere, includ remunerația pentru ideea artistică, producția prototipului și a unei serii de minimum 60 de obiecte.
Obiectele propuse trebuie să întrunească funcționalitatea și calitățile unor suveniruri, iar aceastea pot fi accesorii de modă, produse tableware, produse de papetărie și design grafic, țesături, textile, mici decorațiuni, ustensile, obiecte versatile prin care se subliniază legătura cu elementele de patrimoniu folosite ca sursă de inspiraţie.
Obiectele create trebuie să fie dezvoltate pe baza unui element de patrimoniul relevant pentru Centenarul Marii Uniri, fie că au în centru patrimoniul muzeal deţinut de instituţiile implicate sau sunt inspirate din momente sau personalităţi emblematice pentru Primul Război Mondial şi/ sau procesul de reîntregire a României. Artiştii şi creativii români se pot inspira din selecţia celor cinci muzee implicate în proiect: Muzeul Naţional Cotroceni, Muzeul Naţional Peleş, Muzeul Naţional al Unirii Alba-Iulia, Complexul Naţional Muzeal Național “Moldova” Iaşi, Muzeul Judeţean de Istorie Braşov.
Regulamentul concursului aici.
Brief-ul aici.