The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

ContentDays, eveniment satelit al WeContent Conference, revine cu a doua ediție

Articol / 29 Iun 2020 / The Institute
  • ContentDays, eveniment satelit al WeContent Conference, revine cu a doua edițieContentDays
  • ContentDays, eveniment satelit al WeContent Conference, revine cu a doua edițieContentDays
1/2
Nu există un moment mai bun pentru a ne reiventa decât acum. Cu atât de multă informație la dispoziția noastră, este mai ușor să ne adaptăm strategiile de conținut la lumea de azi. De aceea, ContentDays #2 – FUEL TO REINVENT aduce inspirație direct pe ecranele de acasă pe 25 iunie, începând cu 15:30.

Cea de-a doua ediție se va desfășura în compania unei noi serii de experți internaționali în marketing, aflați pentru prima oară la o conferință dedicată publicului din România. Noi le zicem Liga 1 de Conținut, dar ei își zic:
- Amy Woods – Fondator @Content10x
- Irene Michl – Content Strategist
- Seeda Ahmad Kreuzer – Fondator @Avantgarde Content Creation & Avantgarde Social Media
- Alenka Bester – Head of Digital Content Marketing @Zavarovalnica Triglav
- Koen Denolf – Managing Partner @The Fat Lady

Pe parcursul după-amiezii în care se va desfășura conferința veți descoperi cum vă puteți folosi eficient de conținutul deja creat prin reinventarea lui într-un nou context, cum să aduceți mai multă notorientate prin strategii consistente, dar și prin monitorizarea știrilor din social media și cum să regândiți modul în care dezvoltați conținutul pentru site-uri.

În plus, Jon Burkhart, content strategist și speaker cu multe premii la activ, vă va însoți din nou ca ghid și moderator în cadrul celei de-a doua ediții ContentDays. El revine după prima ediție, care a adunat 350+ participanți pentru un livestreaming de 4 ore. Și, în linie cu tema pe care organizatorii și-au propus-o pentru cea de-a doua ediție, veți regăsi anumite aspecte ale conferinței neînnoite, astfel încât și mai mulți pasionați de conținut să se poată bucura de ediția #2.

Un lucru va rămâne, însă, la fel: participarea la cea de-a doua ediție va fi în continuare gratuită, așa că ușile sale digitale sunt deschise tuturor celor interesați. „Când am luat decizia de a deveni noii părinți ai WeContent Conference, eram foarte dedicați spriinirii acestei platforme extraordinare de împărtășire de cunoștințe în cadrul comunității de marketing. Și, desi 2020 a adus provocări neprevăzute, angajamentul nostru de la bun început nu s-a schimbat. De aceea am făcut tranziția către un format prietenos pentru distanțarea social, un eveniment satelit gratuity și deschis tuturor.” – Al Kamara, CEO @Wave Division.

Înscrierile sunt deschise pe https://wecontentconference.com/. Pentru orice alte vești cu privire la conferință, îi puteți urmări pe Facebook, Instagram sau LinkedIn.

_______________________________

WAVE DIVISION este una dintre primele agenții de BTL din România. Cu o experiență de 20 de ani, agenția a evoluat constant și a adăugat în fiecare an noi servicii în portofoliul agenției, pentru a ține pasul cu o piață foarte dinamică.

În prezent, agenția oferă clienților săi platforme complexe de comunicare integrată 360, având expertiza in-house în domeniul campaniilor integrate, online și offline, desfășurate la nivelul întregii țări. Adaugă valoare prin ceea ce fac pe tot parcursul campaniilor clienților lor, de la conceperea strategiei de comunicare și dezvoltarea creației, până la producția și logistica materialelor și implementarea proiectelor, indiferent de locație.

Portofoliul de clienți ai Wave Division din acest an cuprinde branduri internaționale, precum: JTI, Unilever, Algida, Nespresso, PPD, Sun Plaza, Huggies, Kotex, Bella, Pannini, Rompetrol – Hei, dar și branduri de succes locale, precum Farmec, Gerovital, Turbomecanica, Regina Maria sau Artesana.

Întrucât misiunea Wave Division este de a cu un pas în fața inovației în marketing, agenția a achiziționat brand-ul WeContent Conference în 2020.

WeContent Conferenceeste prima platformă europeană de content marketing, care informează, inspiră și educă în acest domeniu, prin crearea unei comunități europene și a unui spațiu unde experți internaționali dezvăluie studii de caz relevante pentru brand-uri și organizații care își desfășoară activitatea în țări europene.