The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Încep înscrierile pentru ediția 2019 a Internetics

Articol / 04 Sep 2019 / The Institute
  • Încep înscrierile pentru ediția 2019 a Internetics
1/1
Încep înscrierile pentru cea de-a XIX-a ediție a competiției Internetics, care premiază inteligența digitală și excelența în comunicarea online. Pot fi înscrise în festival, până pe 3 octombrie 2019, pe site-ul www.internetics.ro, campanii derulate în perioada 22 octombrie 2018 - 3 octombrie 2019.

Jurizarea proiectelor înscrise se va desfășura în două etape, online și offline, în intervalul octombrie - noiembrie 2019. Gala de Premiere va avea loc pe 18 noiembrie 2019, la Ateneul Român.

Competiția este deschisă agenţiilor şi diviziilor de online, dar şi companiilor care dezvoltă proiecte în zona digitală ori sunt beneficiari ai campaniilor. Pentru susținerea proiectelor de comunicare online dezvoltate de sau pentru sectorul asociativ, în parteneriat cu Gala Societǎţii Civile, înscrierea în competiție este gratuită pentru secțiunile „Social campaigns, political and awareness messages”.

Ediția 2019 a Internetics pǎstreazǎ structura competiției actualizată anul trecut, cu trei categorii principale, Digital Platforms, Digital Strategies și Interactive Campaigns, cu un grup de jurați dedicat fiecărei categorii și un sistem de puncte diferențiat în funcție de categorie. În fiecare dintre cele trei secțiuni vor fi acordate trofee Gold și Silver. Agenția care acumulează cele mai multe puncte obține titlul de „Agency of the Year”. Compania care dovedește cea mai eficientă și creativă prezență în mediul online va fi recompensată și în acest an cu titlul „Digital Client of the Year”.

În cadrul Galei de Premiere Internetics 2018 au fost acordate 48 de trofee, dintre care 19 trofee de Aur, 26 de Argint și un Grand Prix. Trofeul Agenția Anului a revenit MRM // McCann, iar Trofeul Digital Client of the Year a mers la KFC. În total, în cadrul Internetics 2018 au urcat pe scenǎ 15 agenții și companii.

Festivalul este susținut de Absolut, glo și illy.

Pentru mai multe informaţii despre structura competiţiei și taxele de participare, puteţi accesa site-ul oficial al festivalului, www.internetics.ro

Fondat şi organizat de The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing şi advertising online, care stabilește standardele în comunicarea online din România. Festivalul premiazǎ cele mai bune campanii interactive, tehnologii, site-uri şi tool-uri de promovare online, încurajând totodatǎ creativitatea şi abordarea strategicǎ. Prima ediţie Internetics a avut loc în 2001, încă de la începutul conturării industriei de online din România, contribuind pe parcursul acestor ani la creşterea şi dezvoltarea acesteia.

The Institute reprezintă ecosistemul industriilor creative. Inițiază și organizează evenimente de 20 de ani și aduce împreună antreprenorii, profesioniștii și publicul acestor industrii din România. Prin tot ceea ce face contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional.

institute.ro
facebook.com/Institute.ro