Ediţia 2021 a Internetics, un proiect iniţiat de The Institute şi susţinut de UniCredit Bank, deschide de astăzi, 7 septembrie, perioada de Call for Entries. Ȋnscrierile se vor putea face pânǎ pe 30 septembrie 2021, pe site-ul www.internetics.ro.
Competiţia este deschisă agenţiilor şi diviziilor de online, dar şi companiilor care dezvoltă proiecte în zona digitală ori sunt beneficiari ai campaniilor.
Agenţiile şi companiile pot înscrie în competiţie lucrǎri derulate în perioada 21 august 2020 – 31 august 2021.
Structura festivalului rămâne aceeaşi, cu 3 categorii principale: Digital Platforms, Digital Strategies şi Digital Campaigns, cu un grup de juraţi dedicat fiecărei categorii şi un sistem de puncte diferenţiat în funcţie de categorie. Secţiunile fiecărei categorii se păstrează şi în acest an, cu update-uri în definiţii şi o nouă secţiune dedicată de E-Commerce în categoria “Digital Campaigns”. Ȋn fiecare dintre cele trei categorii vor fi acordate, pentru fiecare secţiune, trofee Gold şi Silver. Agenţia care acumulează cele mai multe puncte obţine titlul de „Agency of the Year”. Compania care dovedeşte cea mai eficientă şi creativă prezenţă în mediul online va fi recompensată cu titlul „Digital Client of the Year”.
Perioada de înscrieri va fi deschisă toată luna septembrie, cele două runde de jurizare vor avea loc în octombrie şi noiembrie, iar evenimentul de premiere la finalul lunii noiembrie. Competiţia se desfăşoară în format 100 % online şi în acest an.
Pentru susţinerea proiectelor de comunicare online dezvoltate de sau pentru sectorul asociativ, în parteneriat cu Gala Societăţii Civile, înscrierea în competiţie este gratuită pentru secţiunea „Social Campaigns” din categoria Digital Campaigns. De asemenea, participanţii beneficiază de un discount de volum de 10% pentru cel puţin 10 înscrieri în competiţie.
Pentru mai multe informaţii despre structură, formulare de concurs, entry guide şi condiţiile de participare, puteţi accesa site-ul oficial al festivalului, www.internetics.ro.
Parteneri Internetics 2021:
Un proiect: The Institute
Susţinut de: UniCredit Bank
Partener: Absolut
Parteneri media: Biz, IQAds, Smark, Paginademedia.ro
Fondat şi organizat de The Institute, Internetics este un festival de marketing şi advertising online, care stabileşte standardele în comunicarea online din România. Festivalul premiazǎ cele mai bune campanii interactive, tehnologii, site-uri şi tool-uri de promovare online, încurajând totodatǎ creativitatea şi abordarea strategică. Prima ediţie Internetics a avut loc în 2001, încă de la începutul conturării industriei de online din România, contribuind pe parcursul acestor ani la creşterea şi dezvoltarea acesteia.
Competiţia este deschisă agenţiilor şi diviziilor de online, dar şi companiilor care dezvoltă proiecte în zona digitală ori sunt beneficiari ai campaniilor.
Agenţiile şi companiile pot înscrie în competiţie lucrǎri derulate în perioada 21 august 2020 – 31 august 2021.
Structura festivalului rămâne aceeaşi, cu 3 categorii principale: Digital Platforms, Digital Strategies şi Digital Campaigns, cu un grup de juraţi dedicat fiecărei categorii şi un sistem de puncte diferenţiat în funcţie de categorie. Secţiunile fiecărei categorii se păstrează şi în acest an, cu update-uri în definiţii şi o nouă secţiune dedicată de E-Commerce în categoria “Digital Campaigns”. Ȋn fiecare dintre cele trei categorii vor fi acordate, pentru fiecare secţiune, trofee Gold şi Silver. Agenţia care acumulează cele mai multe puncte obţine titlul de „Agency of the Year”. Compania care dovedeşte cea mai eficientă şi creativă prezenţă în mediul online va fi recompensată cu titlul „Digital Client of the Year”.
Perioada de înscrieri va fi deschisă toată luna septembrie, cele două runde de jurizare vor avea loc în octombrie şi noiembrie, iar evenimentul de premiere la finalul lunii noiembrie. Competiţia se desfăşoară în format 100 % online şi în acest an.
Pentru susţinerea proiectelor de comunicare online dezvoltate de sau pentru sectorul asociativ, în parteneriat cu Gala Societăţii Civile, înscrierea în competiţie este gratuită pentru secţiunea „Social Campaigns” din categoria Digital Campaigns. De asemenea, participanţii beneficiază de un discount de volum de 10% pentru cel puţin 10 înscrieri în competiţie.
Pentru mai multe informaţii despre structură, formulare de concurs, entry guide şi condiţiile de participare, puteţi accesa site-ul oficial al festivalului, www.internetics.ro.
Parteneri Internetics 2021:
Un proiect: The Institute
Susţinut de: UniCredit Bank
Partener: Absolut
Parteneri media: Biz, IQAds, Smark, Paginademedia.ro
Fondat şi organizat de The Institute, Internetics este un festival de marketing şi advertising online, care stabileşte standardele în comunicarea online din România. Festivalul premiazǎ cele mai bune campanii interactive, tehnologii, site-uri şi tool-uri de promovare online, încurajând totodatǎ creativitatea şi abordarea strategică. Prima ediţie Internetics a avut loc în 2001, încă de la începutul conturării industriei de online din România, contribuind pe parcursul acestor ani la creşterea şi dezvoltarea acesteia.