Cu fiecare ediție, Internetics continuă să confirme excelența în industria publicității digitale din România. Anul 2023 aduce cu sine provocări și oportunități noi în lumea marketingului online, iar pentru a obține o perspectivă profundă asupra tendințelor și a direcțiilor în care se îndreaptă această industrie, ne-am aplecat asupra opiniilor și experiențelor a câtorva dintre jurații competiției.
Vă invităm să citiți în rândurile de mai jos un interviu cu Ana Murray, Country Director Ashoka Romania.
Care a fost experiența de a juriza Internetics? Este prima oară când jurizezi competiția?
Experiența de a juriza este ca ziua de Crăciun când deschizi cadourile să vezi ce e în cutii. Apoi, vine bătălia internă de judecată, comparații, analize, discuții cu ceilalți jurați, astfel încât, câștigătorii să fie cât mai reprezentativi în spiritul categoriei și în rezultate.
Care crezi că este ingredientul principal care stă la baza unei campanii reușite pentru a genera rezultate vizibile?
Participarea. Abilitatea de a crea participare și contribuție la povestea / miza campaniei.
Ce ți-ar plăcea să vezi mai des în campaniile din industrie? Ce crezi că ar trebui să ia în calcul mai des clienții? Dar agențiile?
Că uneori se pot crea realități, povești minunate lăsând un pic mai mult din control. Atât clienții, cât și agențiile văd procesele în care au foarte mult control, un design foarte rigid ca o armura care le garantează succesul. Publicul, oamenii sunt un pic mai complecși de atât și deseori se poate să ne scape din vedere că ar putea contribui la și mai mult succes dacă îi implicăm autentic.
Cum ți se pare industria de advertising / digital în România, comparativ cu alte țări? Ce crezi că ne lipsește? Dar care crezi că sunt atuurile românilor?
Încă spunem foarte mult versiunea noastră de adevăr în ce creăm. Venim cu "baghete magice". Mi-ar plăcea să cred că o să ajungem să co creăm și să ascultăm mai mult.
Dă-ne un exemplu de o campanie reușită din istoria digital-ului din România care te-a impactat. Dar în plan internațional?
Sunt destul de multe, dar cam din trecut. Șii ce aveau în comun este participarea.
Cum vezi viitorul în digital?
Individualizat (personalizat) și colectiv. Multe din identitățile și nevoile noastre sunt adresate concomitent atât ca persoană, cât și ca nevoie de a aparține unui/unor grupuri.
***
Gala de premiere Internetics 2023 s-a desfășurat sub tema Viitorul tău client, a fost moderată de Andi Moisescu și găzduită de NORD Events Center by Globalworth. Festivitatea de premiere a încheiat ediția cu nr. 23 a competiției și a premiat cele mai bune campanii interactive din ultimul an.
Pe site-ul Internetics puteți vedea lista completă cu câștigătorii ediției de anul acesta.
Vă invităm să citiți în rândurile de mai jos un interviu cu Ana Murray, Country Director Ashoka Romania.
Care a fost experiența de a juriza Internetics? Este prima oară când jurizezi competiția?
Experiența de a juriza este ca ziua de Crăciun când deschizi cadourile să vezi ce e în cutii. Apoi, vine bătălia internă de judecată, comparații, analize, discuții cu ceilalți jurați, astfel încât, câștigătorii să fie cât mai reprezentativi în spiritul categoriei și în rezultate.
Care crezi că este ingredientul principal care stă la baza unei campanii reușite pentru a genera rezultate vizibile?
Participarea. Abilitatea de a crea participare și contribuție la povestea / miza campaniei.
Ce ți-ar plăcea să vezi mai des în campaniile din industrie? Ce crezi că ar trebui să ia în calcul mai des clienții? Dar agențiile?
Că uneori se pot crea realități, povești minunate lăsând un pic mai mult din control. Atât clienții, cât și agențiile văd procesele în care au foarte mult control, un design foarte rigid ca o armura care le garantează succesul. Publicul, oamenii sunt un pic mai complecși de atât și deseori se poate să ne scape din vedere că ar putea contribui la și mai mult succes dacă îi implicăm autentic.
Cum ți se pare industria de advertising / digital în România, comparativ cu alte țări? Ce crezi că ne lipsește? Dar care crezi că sunt atuurile românilor?
Încă spunem foarte mult versiunea noastră de adevăr în ce creăm. Venim cu "baghete magice". Mi-ar plăcea să cred că o să ajungem să co creăm și să ascultăm mai mult.
Dă-ne un exemplu de o campanie reușită din istoria digital-ului din România care te-a impactat. Dar în plan internațional?
Sunt destul de multe, dar cam din trecut. Șii ce aveau în comun este participarea.
Cum vezi viitorul în digital?
Individualizat (personalizat) și colectiv. Multe din identitățile și nevoile noastre sunt adresate concomitent atât ca persoană, cât și ca nevoie de a aparține unui/unor grupuri.
***
Gala de premiere Internetics 2023 s-a desfășurat sub tema Viitorul tău client, a fost moderată de Andi Moisescu și găzduită de NORD Events Center by Globalworth. Festivitatea de premiere a încheiat ediția cu nr. 23 a competiției și a premiat cele mai bune campanii interactive din ultimul an.
Pe site-ul Internetics puteți vedea lista completă cu câștigătorii ediției de anul acesta.