Cu fiecare ediție, Internetics continuă să confirme excelența în industria publicității digitale din România. Anul 2023 aduce cu sine provocări și oportunități noi în lumea marketingului online, iar pentru a obține o perspectivă profundă asupra tendințelor și a direcțiilor în care se îndreaptă această industrie, ne-am aplecat asupra opiniilor și experiențelor a câtorva dintre jurații competiției.
Vă invităm să citiți în rândurile de mai jos un interviu cu Camelia Manoil, Senior Brand Manager Edenia, Macromex și pentru prima oară în rolul de jurat Internetics.
Care crezi că este ingredientul principal care stă la baza unei campanii reușite pentru a genera rezultate vizibile?
Consider că ingredientul principal care stă la baza oricărei campanii reușite pentru a genera rezultate vizibile constă în capacitatea de a lega mesajul de brand.
Ce ți-ar plăcea să vezi mai des în campaniile din industrie? Ce crezi că ar trebui să ia în calcul mai des clienții? Dar agențiile?
Atât clienții, cât și agențiile trebuie să se pună mai mult "în papucii" consumatorului și să îi ofere content relevant și memorabil.
Dă-ne un exemplu de o campanie reușită din istoria digital-ului din România care te-a impactat. Dar în plan internațional?
Eduard, fermier urban, din Romania. Din plan internațional, cea mai buna campanie pe care am vazut-o vreodata este #eatTogether Crave More.
Cum vezi viitorul în digital?
Viitorul digital e tot mai prezent, câștigând teren în fața TV.
***
Gala de Premiere Internetics se desfășoară sub tema „Viitorul tău client”, tema ce pune anul acesta accentul pe compoziția juriului competiției, format în cea mai mare parte din profesioniști din companii. Internetics acționează astfel ca un liant, conectând membrii juriului, specialiștii în marketing, cu diversele agenții din piață și oferindu-le oportunitatea de a examina și analiza cu atenție munca acestora, modul în care abordează proiectele și cum obțin rezultate semnificative. Agențiile au șansa să se prezinte în fața juriului cu cele mai bune realizări, evidențiind abordarea lor în campanii, gândirea strategică și capacitatea de implementare. Ulterior, jurații, reprezentând clienții, evaluează proiectele și implicit agențiile, determinând topul celor mai bune agenții din România. Această conexiune între clienți și toate agențiile importante din piață generează o autoevaluare a relațiilor fiecărui client cu agențiile cu care colaborează, dar aduce în prim-plan și posibile noi nume de agenții pentru viitoarele pitch-uri.
Gala de Premiere Internetics va avea loc în data de 28 noiembrie, la NORD Events Center by Globalworth (Bd. Dimitrie Pompeiu nr. 4-6). După premierea câștigătorilor, publicul participant este invitat sa continue celebrarea la un After Party cu un DJ set susținut de Vlad Dobrescu. Accesul la Gală și After Party se realizează pe baza de bilet. Mai multe detalii despre achiziționarea acestuia se găsesc pe oveit.com.
Program Gala de premiere Internetics 2023:
18:45 - 19:30 – Welcoming drinks & Primirea invitaților
19:30 - 22:00 – Festivitatea de Premiere
22:00 - 24:00 – After Party cu Vlad Dobrescu
*
Internetics este un proiect THE INSTITUTE.
Parteneri: Coca-Cola, Kozel, Globalworth, YouTube, Black Rhino Radio
Cu Sprijinul: Primăria Municipiului București prin ARCUB
Parteneri Media Strategici: Pro TV, Rock FM, HotNews.ro, Euromedia, YOOH
Parteneri Media: Iqads, Smark, PRwave, BIZ, Spotmedia, RADOR, Zona IT, Start-up.ro, Nine O'Clock
Parteneri Tradiţionali: Netvibes, mediaTRUST
O campanie: Gavrilă&Asociaţii
Vă invităm să citiți în rândurile de mai jos un interviu cu Camelia Manoil, Senior Brand Manager Edenia, Macromex și pentru prima oară în rolul de jurat Internetics.
Care crezi că este ingredientul principal care stă la baza unei campanii reușite pentru a genera rezultate vizibile?
Consider că ingredientul principal care stă la baza oricărei campanii reușite pentru a genera rezultate vizibile constă în capacitatea de a lega mesajul de brand.
Ce ți-ar plăcea să vezi mai des în campaniile din industrie? Ce crezi că ar trebui să ia în calcul mai des clienții? Dar agențiile?
Atât clienții, cât și agențiile trebuie să se pună mai mult "în papucii" consumatorului și să îi ofere content relevant și memorabil.
Dă-ne un exemplu de o campanie reușită din istoria digital-ului din România care te-a impactat. Dar în plan internațional?
Eduard, fermier urban, din Romania. Din plan internațional, cea mai buna campanie pe care am vazut-o vreodata este #eatTogether Crave More.
Cum vezi viitorul în digital?
Viitorul digital e tot mai prezent, câștigând teren în fața TV.
***
Gala de Premiere Internetics se desfășoară sub tema „Viitorul tău client”, tema ce pune anul acesta accentul pe compoziția juriului competiției, format în cea mai mare parte din profesioniști din companii. Internetics acționează astfel ca un liant, conectând membrii juriului, specialiștii în marketing, cu diversele agenții din piață și oferindu-le oportunitatea de a examina și analiza cu atenție munca acestora, modul în care abordează proiectele și cum obțin rezultate semnificative. Agențiile au șansa să se prezinte în fața juriului cu cele mai bune realizări, evidențiind abordarea lor în campanii, gândirea strategică și capacitatea de implementare. Ulterior, jurații, reprezentând clienții, evaluează proiectele și implicit agențiile, determinând topul celor mai bune agenții din România. Această conexiune între clienți și toate agențiile importante din piață generează o autoevaluare a relațiilor fiecărui client cu agențiile cu care colaborează, dar aduce în prim-plan și posibile noi nume de agenții pentru viitoarele pitch-uri.
Gala de Premiere Internetics va avea loc în data de 28 noiembrie, la NORD Events Center by Globalworth (Bd. Dimitrie Pompeiu nr. 4-6). După premierea câștigătorilor, publicul participant este invitat sa continue celebrarea la un After Party cu un DJ set susținut de Vlad Dobrescu. Accesul la Gală și After Party se realizează pe baza de bilet. Mai multe detalii despre achiziționarea acestuia se găsesc pe oveit.com.
Program Gala de premiere Internetics 2023:
18:45 - 19:30 – Welcoming drinks & Primirea invitaților
19:30 - 22:00 – Festivitatea de Premiere
22:00 - 24:00 – After Party cu Vlad Dobrescu
*
Internetics este un proiect THE INSTITUTE.
Parteneri: Coca-Cola, Kozel, Globalworth, YouTube, Black Rhino Radio
Cu Sprijinul: Primăria Municipiului București prin ARCUB
Parteneri Media Strategici: Pro TV, Rock FM, HotNews.ro, Euromedia, YOOH
Parteneri Media: Iqads, Smark, PRwave, BIZ, Spotmedia, RADOR, Zona IT, Start-up.ro, Nine O'Clock
Parteneri Tradiţionali: Netvibes, mediaTRUST
O campanie: Gavrilă&Asociaţii