The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

INTERVIU CU CRISTINA AVRAM | INTERNETICS 2023

Articol / 12 Dec 2023 / Andra Mihai
  • INTERVIU CU CRISTINA AVRAM | INTERNETICS 2023
1/1
Cu fiecare ediție, Internetics continuă să confirme excelența în industria publicității digitale din România. Anul 2023 aduce cu sine provocări și oportunități noi în lumea marketingului online, iar pentru a obține o perspectivă profundă asupra tendințelor și a direcțiilor în care se îndreaptă această industrie, ne-am aplecat asupra opiniilor și experiențelor a câtorva dintre jurații competiției.

Vă invităm să citiți în rândurile de mai jos un interviu cu Cristina Avram, Marketing Manager, Avon.

Care a fost experiența de a juriza Internetics? Este prima oară când jurizezi competiția?

Fac parte de mulți ani și accept invitația de fiecare dată cu entuziasm și dedicare. Este modalitatea de a mă ține conectată la tot ceea ce se creează valoros în lumea comunicării digitale, găsesc inspirație și totodată, aduc și o perspectivă în jurizare asupra impactului în business ca urmare a poziției de membru în echipa de leadership a companiei.

Care crezi că este ingredientul principal care stă la baza unei campanii reușite pentru a genera rezultate vizibile?

Mix-ul între creativitate și strategia de promovare, astfel încât să atingă reach-ul necesar de a crea impact.

Ce ți-ar plăcea să vezi mai des în campaniile din industrie? Ce crezi că ar trebui să ia în calcul mai des clienții? Dar agențiile?

Pe lângă creativitate, aș vrea să văd distinctivitate și "word of mouth" adusă brandului respectiv, cu respectarea poziționării acestuia. Clienții ar trebui să ia în calcul asigurarea unui buget necesar de a avea reach susținut pe campanie iar agențiile sa propună idei creative care pot sparge attention spam-ul din ce în ce mai mic și provocator.

Cum ți se pare industria de advertising / digital în România, comparativ cu alte țări? Ce crezi că ne lipsește? Dar care crezi că sunt atuurile românilor?

Avem încă un mare atu. Umorul. Care ne ajuta enorm mai ales că încă nu suntem în "politically correctness-ul" care guvernează și limitează, aș spune, comunicarea in vest. Ce cred că ne lipsește este guvernanța asupra cifrelor și măsurarea impactului cu focus pe impact în real, în brand și business. 

***
Gala de premiere Internetics 2023 s-a desfășurat sub tema Viitorul tău client, a fost moderată de Andi Moisescu și găzduită de NORD Events Center by Globalworth. Festivitatea de premiere a încheiat ediția cu nr. 23 a competiției și a premiat cele mai bune campanii interactive din ultimul an.

Pe site-ul Internetics puteți vedea lista completă cu câștigătorii ediției de anul acesta.