Cu fiecare ediție, Internetics continuă să confirme excelența în industria publicității digitale din România. Anul 2023 aduce cu sine provocări și oportunități noi în lumea marketingului online, iar pentru a obține o perspectivă profundă asupra tendințelor și a direcțiilor în care se îndreaptă această industrie, ne-am aplecat asupra opiniilor și experiențelor a câtorva dintre jurații competiției.
Vă invităm să citiți în rândurile de mai jos un interviu cu Laura Barbu, Chief Marketing Officer-One United Properties.
Care a fost experiența de a juriza Internetics? Este prima oară când jurizezi competiția?
Experiența mea de jurizare la Internetics a fost ca un impuls anual de energie pentru eficiența creativă în spațiul digital. De fiecare dată am avut ocazia să mă conectez cu idei relevante, care m-au inspirat pentru a explora noi direcții și provocări în lumea online.
Care crezi că este ingredientul principal care stă la baza unei campanii reușite pentru a genera rezultate vizibile?
Ingredientul principal pentru o campanie reușită care să genereze rezultate vizibile este relevanța. În era digitală, relevanța unei campanii este puntea care conectează brandurile cu inimile și mințile consumatorilor, transformând mesajele în experiențe memorabile și acțiuni tangibile. Totul 100% adaptat la mediul în care este adusă la viață campania.
Ce ți-ar plăcea să vezi mai des în campaniile din industrie? Ce crezi că ar trebui să ia în calcul mai des clienții? Dar agențiile?
În industria de publicitate din România, în special în campaniile digitale, aș dori să văd o focalizare mai puternică pe autenticitate și inovație. Clienții ar trebui să încurajeze agențiile să exploreze și să reprezinte autentic valorile și personalitatea brandului lor. Experiențe autentice au potențialul de a transforma audiența în ambasadori loiali ai brandului. În cazul agențiilor, văd o oportunitate în a crește explorarea și dezvoltarea de noi parteneriate strategice cu tehnologii, furnizori de soluții digitale sau alți jucători din industrie pentru a avea permanent acces la tehnologii și instrumente inovatoare.
Cum ți se pare industria de advertising / digital în România, comparativ cu alte țări? Ce crezi că ne lipsește? Dar care crezi că sunt atuurile românilor?
Industria de publicitate și cea digitală din România au înregistrat creșteri de-a lungul anilor, reflectând tendințele globale. Deși industria poate avea nevoie de mai mult timp pentru a atinge nivelul de maturitate și rafinare al altor țări, mai ales din perspectiva tool-urilor de măsurare a eficienței rezultatelor și a automatizărilor creative, noi românii avem un mare atu cand vine vorba de creativitate, competențe tehnice și adaptabilitate - ingrediente care duc agențiile românești pe scenele multor festivaluri internaționale.
Dă-ne un exemplu de o campanie reușită din istoria digital-ului din România care te-a impactat. Dar în plan internațional?
Au fost mai multe campanii reușite în ultimii ani în România și îi felicit pe toți cei premiați și recunoscuți de industrie. Mi-ar plăcea să văd pornind din România următoarea "Ice Bucket Challenge" - un exemplu clasic de campanie digitală internațională care a avut un impact extraordinar, implicând oameni din întreaga lume. Campania a fost virală și a generat o mare conștientizare și donații, contribuind semnificativ la strângerea de fonduri pentru cauza sa.
Cum vezi viitorul în digital?
Viitorul în digital se anunță fascinant, dar și complex. Plin de inovații tehnologice, cu accent pe inteligența artificială, securitatea cibernetică și sustenabilitate. Ne rămâne aceeași întrebare: cum găsim instrumente creative și eficiente pentru a îmbunătăți calitatea vieții?
***
Gala de premiere Internetics 2023 s-a desfășurat sub tema Viitorul tău client, a fost moderată de Andi Moisescu și găzduită de NORD Events Center by Globalworth. Festivitatea de premiere a încheiat ediția cu nr. 23 a competiției și a premiat cele mai bune campanii interactive din ultimul an.
Pe site-ul Internetics puteți vedea lista completă cu câștigătorii ediției de anul acesta.
Vă invităm să citiți în rândurile de mai jos un interviu cu Laura Barbu, Chief Marketing Officer-One United Properties.
Care a fost experiența de a juriza Internetics? Este prima oară când jurizezi competiția?
Experiența mea de jurizare la Internetics a fost ca un impuls anual de energie pentru eficiența creativă în spațiul digital. De fiecare dată am avut ocazia să mă conectez cu idei relevante, care m-au inspirat pentru a explora noi direcții și provocări în lumea online.
Care crezi că este ingredientul principal care stă la baza unei campanii reușite pentru a genera rezultate vizibile?
Ingredientul principal pentru o campanie reușită care să genereze rezultate vizibile este relevanța. În era digitală, relevanța unei campanii este puntea care conectează brandurile cu inimile și mințile consumatorilor, transformând mesajele în experiențe memorabile și acțiuni tangibile. Totul 100% adaptat la mediul în care este adusă la viață campania.
Ce ți-ar plăcea să vezi mai des în campaniile din industrie? Ce crezi că ar trebui să ia în calcul mai des clienții? Dar agențiile?
În industria de publicitate din România, în special în campaniile digitale, aș dori să văd o focalizare mai puternică pe autenticitate și inovație. Clienții ar trebui să încurajeze agențiile să exploreze și să reprezinte autentic valorile și personalitatea brandului lor. Experiențe autentice au potențialul de a transforma audiența în ambasadori loiali ai brandului. În cazul agențiilor, văd o oportunitate în a crește explorarea și dezvoltarea de noi parteneriate strategice cu tehnologii, furnizori de soluții digitale sau alți jucători din industrie pentru a avea permanent acces la tehnologii și instrumente inovatoare.
Cum ți se pare industria de advertising / digital în România, comparativ cu alte țări? Ce crezi că ne lipsește? Dar care crezi că sunt atuurile românilor?
Industria de publicitate și cea digitală din România au înregistrat creșteri de-a lungul anilor, reflectând tendințele globale. Deși industria poate avea nevoie de mai mult timp pentru a atinge nivelul de maturitate și rafinare al altor țări, mai ales din perspectiva tool-urilor de măsurare a eficienței rezultatelor și a automatizărilor creative, noi românii avem un mare atu cand vine vorba de creativitate, competențe tehnice și adaptabilitate - ingrediente care duc agențiile românești pe scenele multor festivaluri internaționale.
Dă-ne un exemplu de o campanie reușită din istoria digital-ului din România care te-a impactat. Dar în plan internațional?
Au fost mai multe campanii reușite în ultimii ani în România și îi felicit pe toți cei premiați și recunoscuți de industrie. Mi-ar plăcea să văd pornind din România următoarea "Ice Bucket Challenge" - un exemplu clasic de campanie digitală internațională care a avut un impact extraordinar, implicând oameni din întreaga lume. Campania a fost virală și a generat o mare conștientizare și donații, contribuind semnificativ la strângerea de fonduri pentru cauza sa.
Cum vezi viitorul în digital?
Viitorul în digital se anunță fascinant, dar și complex. Plin de inovații tehnologice, cu accent pe inteligența artificială, securitatea cibernetică și sustenabilitate. Ne rămâne aceeași întrebare: cum găsim instrumente creative și eficiente pentru a îmbunătăți calitatea vieții?
***
Gala de premiere Internetics 2023 s-a desfășurat sub tema Viitorul tău client, a fost moderată de Andi Moisescu și găzduită de NORD Events Center by Globalworth. Festivitatea de premiere a încheiat ediția cu nr. 23 a competiției și a premiat cele mai bune campanii interactive din ultimul an.
Pe site-ul Internetics puteți vedea lista completă cu câștigătorii ediției de anul acesta.