Samsung România – Digital Client of the Year
În cadrul Galei de Premiere Internetics 2019, festival ce premiază inteligența digitală și excelența în comunicarea online, care a avut loc pe 18 noiembrie, la Ateneul Român, au fost acordate 43 de trofee, dintre care 17 trofee de Aur, 23 de Argint și 1 Grand Prix.
Trofeul Agenția Anului a revenit agenției Leo Burnett România cu 8 trofee obținute și alte 3 nominalizări. Trofeul Digital Client of the Year a mers anul acesta la Samsung România, grație unui Grand Prix, celor 3 trofee Gold, unui trofeu Silver şi altor 3 nominalizări.
Internetics 2019 a adus pe scena Ateneului Român 15 agenţii şi companii: Cheil Centrade România, Cohn&Jansen JWT, GMP+WEBSTYLER, Graffiti PR, Jazz Communication, Kaufland Romania & 50s Digital, Kubis Interactive, Leo Burnett România, Marks, Most Wanted Advertising, MRM // McCann, MSL The Practice, Publicis România, Sector 7 și WorkHorse.
Top 3 agenţii, conform punctelor acumulate din premiile şi nominalizǎrile obţinute, este: 1. Leo Burnett Bucharest; 2. MRM // McCann; 3. GMP+Webstyler.
Topul clienţilor aratǎ astfel: 1. Samsung România; 2. KFC România (2 trofee Gold, 2 Silver); 3. Telekom (2 Gold, 1 Silver, 2 nominalizări).
Leo Burnett Bucharest a câştigat premii pentru lucrǎrile „The Banknote Concert” (1 Grand Prix în „Digital component of an integrated campaign: Durables” și 3 trofee Gold în secțiunile „Mobile Campaigns”, „Digital Brand Experience” și „Digital component of an integrated campaign: Durables”), „STORYTIME” (2 trofee Gold în secțiunile „Mobile Apps” şi „Full Digital Campaign”, 1 trofeu Silver în „Digital Craft” și o nominalizare în „Digital Brand Experience”) și „Life Without Irritations”, realizată împreună cu Graffiti PR (1 Silver în „Digital component of an integrated campaign: FMCG – Non food”). Lucrările „Unlock Museums Night” și „BURNOUT HOTLINE” au fost nominalizate în categoria „Mobile Campaigns”, respectiv „Full Digital Campaign”.
MRM // McCann a obținut trofee pentru „Rom Autentic - Facebook page” (1 Gold în categoria „Social Media Pages”), „Sprite – Haters” (1 trofeu Golden pentru „Social Media Special Mechanics”), „Albalact - Tecsesti vlogs” (1 trofeu Silver în categoria „Online PR Special Projects”), „KFC - Random series” (1 trofeu Silver pentru „Online Branded Content” și 1 trofeu Gold pentru „Digital component of an integrated campaign: Retail”), „KFC – Friendzone” (1 Gold la „Online Branded Content”), „KFC – Smart Chat” (1 Silver pentru „Gamification”) și „Coca-Cola – Unity Tracks” (1 Gold în categoria „Digital component of an integrated campaign: FMCG – Drinks” și 1 Silver pentru „Digital Brand Experience”. Lucrările „Coca-Cola - Instagram page” și „Coca-Cola Half-Full” au fost nominalizate în categoriile „Social Media Pages”, respectiv „Social Media Special Mechanics”.
GMP+WEBSTYLER a obținut pentru campania „Long live the neighbor's goat!”4 premii (1 Silver pentru „Viral Non Video”, 2 trofee Gold în categoriile „Social Media Special Mechanics” și „Online PR Special Projects”, 1 Silver pentru „Digital component of an integrated campaign: Art, Culture, Media and Entertainment”) și o nominalizare în „Brand Associated Communities”.
Trofee Gold au mai plecat spre alte 5 lucrări: „You never know when bad luck strikes” pentru „Viral Video” // Sector 7, „Logitech #speedchallenge” pentru „Brand Associated Communities” // WorkHorse, „Animaterra 2 - The Fantastic World - Mobile APP” pentru „Gamification” // Kaufland România & 50s Digital, „The first intelligent banking” pentru „Services”, pentru categoria „Digital component of an integrated campaign” // Cohn&Jansen JWT și „Unquiet Voices” în secțiunea „Social campaigns, political and awareness messages” // Cheil Centrade România & ANAIS Association.
De asemenea, juriul a mai acordat extra competiţie urmǎtoarele distincţii speciale:
• Premiul special al juriului – Best Use of Technology by glo: „The Banknote Concert” de la Leo Burnett Romania pentru Samsung Romania (proiect ce a obținut alte 3 trofee Gold în fiecare dintre categoriile mari ale competitiei, plus Grand Prix în „Digital component of an integrated campaign: Durables”);
• Premiul special Youtube - YOUTUBE ADS LEADERBOARD, pentru campania „eMAG: Libertate în fiecare zi”, de la Papaya Advertising pentru eMAg.
• Premiul special YOUTUBE ADS LEADERBOARD PEOPLE’S CHOICE acordat campaniei Istoria alternativă ING, de la Headvertising, în urma voturilor persoanelor prezente în sală la Gala Internetics 2019;
• La acestea se adaugǎ Agency of the Year, marele premiu al competiţiei susţinut de UniCredit Bank: Leo Burnett România;
• Digital Client of the Year, trofeu care a mers anul acesta la Samsung România.
• Trofeul Special - Trăiască Capra Vecinului merge către „Romania has rockers blood!”, de la Most Wanted Advertising pentru Rock FM.
Pentru lista completǎ a câştigǎtorilor puteţi accesa site-ul oficial al festivalului, www.internetics.ro.
Ediția 2019 a competiției Internetics a înregistrat cele mai multe aplicații din ultimii ani. Peste 170 de campanii au fost înscrise în competiție de la 35 de agenții și companii participante, pentru 61 de branduri, jurizate de peste 60 de specialiști în domeniu. Preşedintele Juriului Internetics 2019 a fost Lars Samuelsen, Chief Strategy Officer & Head of Digital la Grey Nordic.
Petrecerea care a sărbătorit câștigătorii Internetics 2019, PLASTI PRIX X INTERNETICS AFTER PARTY, a fost una plastic aware, în contextul în care Gala Internetics s-a alăturat inițiativei Plasti Prix, trofeele oferite la ediția din 2020 a competiției urmând să fie realizate din plastic reciclat.
________________________________________________________________
Parteneri Internetics 2019
Partener principal: UniCredit Bank
Parteneri: Absolut, Coca-Cola, glo, illy, YouTube.
Parteneri media: Biz, Pagina de media, IQads, SMARK.
Creație: Gavrilă & Asociații
Furnizori oficiali: 360 Revolution, Kaustik
Pentru mai multe informaţii despre competiție, puteţi accesa site-ul oficial al festivalului, http://www.internetics.ro.
Fondat şi organizat de The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing şi advertising online, care stabilește standardele în comunicarea online din România. Festivalul premiazǎ cele mai bune campanii interactive, tehnologii, site-uri şi tool-uri de promovare online, încurajând totodatǎ creativitatea şi abordarea strategicǎ. Prima ediţie Internetics a avut loc în 2001, încă de la începutul conturării industriei de online din România, contribuind pe parcursul acestor ani la creşterea şi dezvoltarea acesteia.
The Institute reprezintă ecosistemul industriilor creative. Inițiază și organizează evenimente de 20 de ani și aduce împreună antreprenorii, profesioniștii și publicul acestor industrii din România. Prin tot ceea ce face contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional.
UniCredit Bank este parte a UniCredit, banca comercială paneuropeană puternică, cu un sistem integrat de servicii de banking Corporate şi de Investiţii, care oferă o reţea unică vest-, central- şi est-europeană bazei sale de 26 de milioane de clienţi. UniCredit pune la dispoziţia clienţilor săi atât expertiză locală, cât şi internaţională, oferindu-le acces de neegalat la bănci de top în 14 pieţe principale: Italia, Germania, Austria, Bosnia şi Herţegovina, Bulgaria, Croaţia, Cehia, Ungaria, România, Rusia, Serbia, Slovacia, Slovenia şi Turcia. Bazându-se pe o reţea internaţională de sucursale şi filiale, UniCredit deserveşte clienţi în alte 18 ţări din intreaga lume.
Grupul este prezent în România prin: UniCredit Bank, UniCredit Consumer Financing, UniCredit Leasing Corporation, UniCredit Insurance Broker, UniCredit Leasing Fleet Management şi UniCredit Services.
În cadrul Galei de Premiere Internetics 2019, festival ce premiază inteligența digitală și excelența în comunicarea online, care a avut loc pe 18 noiembrie, la Ateneul Român, au fost acordate 43 de trofee, dintre care 17 trofee de Aur, 23 de Argint și 1 Grand Prix.
Trofeul Agenția Anului a revenit agenției Leo Burnett România cu 8 trofee obținute și alte 3 nominalizări. Trofeul Digital Client of the Year a mers anul acesta la Samsung România, grație unui Grand Prix, celor 3 trofee Gold, unui trofeu Silver şi altor 3 nominalizări.
Internetics 2019 a adus pe scena Ateneului Român 15 agenţii şi companii: Cheil Centrade România, Cohn&Jansen JWT, GMP+WEBSTYLER, Graffiti PR, Jazz Communication, Kaufland Romania & 50s Digital, Kubis Interactive, Leo Burnett România, Marks, Most Wanted Advertising, MRM // McCann, MSL The Practice, Publicis România, Sector 7 și WorkHorse.
Top 3 agenţii, conform punctelor acumulate din premiile şi nominalizǎrile obţinute, este: 1. Leo Burnett Bucharest; 2. MRM // McCann; 3. GMP+Webstyler.
Topul clienţilor aratǎ astfel: 1. Samsung România; 2. KFC România (2 trofee Gold, 2 Silver); 3. Telekom (2 Gold, 1 Silver, 2 nominalizări).
Leo Burnett Bucharest a câştigat premii pentru lucrǎrile „The Banknote Concert” (1 Grand Prix în „Digital component of an integrated campaign: Durables” și 3 trofee Gold în secțiunile „Mobile Campaigns”, „Digital Brand Experience” și „Digital component of an integrated campaign: Durables”), „STORYTIME” (2 trofee Gold în secțiunile „Mobile Apps” şi „Full Digital Campaign”, 1 trofeu Silver în „Digital Craft” și o nominalizare în „Digital Brand Experience”) și „Life Without Irritations”, realizată împreună cu Graffiti PR (1 Silver în „Digital component of an integrated campaign: FMCG – Non food”). Lucrările „Unlock Museums Night” și „BURNOUT HOTLINE” au fost nominalizate în categoria „Mobile Campaigns”, respectiv „Full Digital Campaign”.
MRM // McCann a obținut trofee pentru „Rom Autentic - Facebook page” (1 Gold în categoria „Social Media Pages”), „Sprite – Haters” (1 trofeu Golden pentru „Social Media Special Mechanics”), „Albalact - Tecsesti vlogs” (1 trofeu Silver în categoria „Online PR Special Projects”), „KFC - Random series” (1 trofeu Silver pentru „Online Branded Content” și 1 trofeu Gold pentru „Digital component of an integrated campaign: Retail”), „KFC – Friendzone” (1 Gold la „Online Branded Content”), „KFC – Smart Chat” (1 Silver pentru „Gamification”) și „Coca-Cola – Unity Tracks” (1 Gold în categoria „Digital component of an integrated campaign: FMCG – Drinks” și 1 Silver pentru „Digital Brand Experience”. Lucrările „Coca-Cola - Instagram page” și „Coca-Cola Half-Full” au fost nominalizate în categoriile „Social Media Pages”, respectiv „Social Media Special Mechanics”.
GMP+WEBSTYLER a obținut pentru campania „Long live the neighbor's goat!”4 premii (1 Silver pentru „Viral Non Video”, 2 trofee Gold în categoriile „Social Media Special Mechanics” și „Online PR Special Projects”, 1 Silver pentru „Digital component of an integrated campaign: Art, Culture, Media and Entertainment”) și o nominalizare în „Brand Associated Communities”.
Trofee Gold au mai plecat spre alte 5 lucrări: „You never know when bad luck strikes” pentru „Viral Video” // Sector 7, „Logitech #speedchallenge” pentru „Brand Associated Communities” // WorkHorse, „Animaterra 2 - The Fantastic World - Mobile APP” pentru „Gamification” // Kaufland România & 50s Digital, „The first intelligent banking” pentru „Services”, pentru categoria „Digital component of an integrated campaign” // Cohn&Jansen JWT și „Unquiet Voices” în secțiunea „Social campaigns, political and awareness messages” // Cheil Centrade România & ANAIS Association.
De asemenea, juriul a mai acordat extra competiţie urmǎtoarele distincţii speciale:
• Premiul special al juriului – Best Use of Technology by glo: „The Banknote Concert” de la Leo Burnett Romania pentru Samsung Romania (proiect ce a obținut alte 3 trofee Gold în fiecare dintre categoriile mari ale competitiei, plus Grand Prix în „Digital component of an integrated campaign: Durables”);
• Premiul special Youtube - YOUTUBE ADS LEADERBOARD, pentru campania „eMAG: Libertate în fiecare zi”, de la Papaya Advertising pentru eMAg.
• Premiul special YOUTUBE ADS LEADERBOARD PEOPLE’S CHOICE acordat campaniei Istoria alternativă ING, de la Headvertising, în urma voturilor persoanelor prezente în sală la Gala Internetics 2019;
• La acestea se adaugǎ Agency of the Year, marele premiu al competiţiei susţinut de UniCredit Bank: Leo Burnett România;
• Digital Client of the Year, trofeu care a mers anul acesta la Samsung România.
• Trofeul Special - Trăiască Capra Vecinului merge către „Romania has rockers blood!”, de la Most Wanted Advertising pentru Rock FM.
Pentru lista completǎ a câştigǎtorilor puteţi accesa site-ul oficial al festivalului, www.internetics.ro.
Ediția 2019 a competiției Internetics a înregistrat cele mai multe aplicații din ultimii ani. Peste 170 de campanii au fost înscrise în competiție de la 35 de agenții și companii participante, pentru 61 de branduri, jurizate de peste 60 de specialiști în domeniu. Preşedintele Juriului Internetics 2019 a fost Lars Samuelsen, Chief Strategy Officer & Head of Digital la Grey Nordic.
Petrecerea care a sărbătorit câștigătorii Internetics 2019, PLASTI PRIX X INTERNETICS AFTER PARTY, a fost una plastic aware, în contextul în care Gala Internetics s-a alăturat inițiativei Plasti Prix, trofeele oferite la ediția din 2020 a competiției urmând să fie realizate din plastic reciclat.
________________________________________________________________
Parteneri Internetics 2019
Partener principal: UniCredit Bank
Parteneri: Absolut, Coca-Cola, glo, illy, YouTube.
Parteneri media: Biz, Pagina de media, IQads, SMARK.
Creație: Gavrilă & Asociații
Furnizori oficiali: 360 Revolution, Kaustik
Pentru mai multe informaţii despre competiție, puteţi accesa site-ul oficial al festivalului, http://www.internetics.ro.
Fondat şi organizat de The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing şi advertising online, care stabilește standardele în comunicarea online din România. Festivalul premiazǎ cele mai bune campanii interactive, tehnologii, site-uri şi tool-uri de promovare online, încurajând totodatǎ creativitatea şi abordarea strategicǎ. Prima ediţie Internetics a avut loc în 2001, încă de la începutul conturării industriei de online din România, contribuind pe parcursul acestor ani la creşterea şi dezvoltarea acesteia.
The Institute reprezintă ecosistemul industriilor creative. Inițiază și organizează evenimente de 20 de ani și aduce împreună antreprenorii, profesioniștii și publicul acestor industrii din România. Prin tot ceea ce face contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional.
UniCredit Bank este parte a UniCredit, banca comercială paneuropeană puternică, cu un sistem integrat de servicii de banking Corporate şi de Investiţii, care oferă o reţea unică vest-, central- şi est-europeană bazei sale de 26 de milioane de clienţi. UniCredit pune la dispoziţia clienţilor săi atât expertiză locală, cât şi internaţională, oferindu-le acces de neegalat la bănci de top în 14 pieţe principale: Italia, Germania, Austria, Bosnia şi Herţegovina, Bulgaria, Croaţia, Cehia, Ungaria, România, Rusia, Serbia, Slovacia, Slovenia şi Turcia. Bazându-se pe o reţea internaţională de sucursale şi filiale, UniCredit deserveşte clienţi în alte 18 ţări din intreaga lume.
Grupul este prezent în România prin: UniCredit Bank, UniCredit Consumer Financing, UniCredit Leasing Corporation, UniCredit Insurance Broker, UniCredit Leasing Fleet Management şi UniCredit Services.