Anton Groves & Damian Groves participă în expoziția Digital artists@Internetics cu “Lure”, filmul de prezentare a colecției de primăvară-vară a designerului Ioana Ciolacu. “Lure” surprinde perfect echilibrul fragil și dinamica efervescentă dintre prădător și pradă, relație care în ciuda aparentei brutalități, reprezintă un proces ciclic care susține sănătatea ecosistemelor din natură.
Filmul a fost premiat la Festivalul de Film de Modă de la Miami la patru categorii: cel mai bun film, cel mai bun regizor, cel mai bun concept creativ și cele mai bune efecte vizuale. De asemenea, Lure a primit și recunoașterea celor de la Vimeo, care l-au marcat ca Staff Pick.
“Suntem entuziasmați să ne expunem munca noastră la Internetics deoarece suntem constienți de puterea domeniul digital și influența dominantă a acestuia în comunicare, și nu ne referim doar în lumea publicității, ci și în film, modă și artă.
Deși, comparativ cu alte țări, România este încă o piață tânără, cred că am fost întotdeauna în prima linie atunci când vorbim despre aspectele tehnice ale domeniului digital și internet. Și e un salt mic de la abilități tehnice la inovație creativă în domeniul digital, un pas inevitabil după părerea mea pe care-l va face România”, spune Anton Groves.
Lure