Ediţia marchează 20 de ani de competiţie
Ȋncep înscrierile pentru cea de-a 20-a ediţie a competiţiei Internetics, care premiază inteligenţa digitală şi excelenţa în comunicarea online. Pot fi înscrise în festival, până pe27 august 2020 7 septembrie 2020, campanii derulate în perioada 4 octombrie 2019 – 20 august 2020.
Ediţia 2020 se desfăşoară pe un calendar modificat, cu perioada de înscrieri pe final de vară, rundele de jurizare şi evenimentul de premiere în septembrie şi octombrie. Totul în format online, într-o ediţie aniversară de 20 de ani de competiţie.
Structura festivalului rămâne aceeaşi, cu 3 categorii principale: Digital Platforms, Digital Strategies şi Digital Campaigns (categorie updatată din Interactive Campaigns). Ȋn fiecare dintre cele trei categorii vor fi acordate, pentru fiecare secţiune, trofee Gold şi Silver. Agenţia care acumulează cele mai multe puncte obţine titlul de „Agency of the Year”. Compania care dovedeşte cea mai eficientă şi creativă prezenţă în mediul online va fi recompensată cu titlul „Digital Client of the Year”.
„Vă aşteptăm la un Internetics 2020 integral online, care sperăm că va aduce alături de noi participanţi, juraţi, dar şi pe toţi cei care au fost la primele evenimente, la primele conferinţe de presă şi întâlniri informale, pe când pregăteam trofee pentru titlul de creator al celui mai bun site românesc şi descopeream împreună ce înseamnă un festival al internetului.” (Andrei Borţun, CEO The Institute & Fondator Internetics)
Competiţia este deschisă agenţiilor şi diviziilor de online, dar şi companiilor care dezvoltă proiecte în zona digitală ori sunt beneficiari ai campaniilor. Ţinând cont de contextul actual, taxele de participare sunt reduse cu 50%. Pentru susţinerea proiectelor de comunicare online dezvoltate de sau pentru sectorul asociativ, în parteneriat cu Gala Societǎţii Civile, înscrierea în competiţie este gratuită pentru secţiunea „Social campaigns, political and awareness messages” din categoria Digital Campaigns.
Internetics este un proiect The Institute, cu partener principal UniCredit Bank şi susţinut de Absolut şi IQOS.
Pentru mai multe informaţii despre structura competiţiei şi condiţiile de participare, puteţi accesa site-ul oficial al festivalului, www.internetics.ro.
___________________________
Fondat şi organizat de The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing şi advertising online, care stabileşte standardele în comunicarea online din România. Festivalul premiazǎ cele mai bune campanii interactive, tehnologii, site-uri şi tool-uri de promovare online, încurajând totodatǎ creativitatea şi abordarea strategicǎ. Prima ediţie Internetics a avut loc în 2001, încă de la începutul conturării industriei de online din România, contribuind pe parcursul acestor ani la creşterea şi dezvoltarea acesteia.
Ȋncep înscrierile pentru cea de-a 20-a ediţie a competiţiei Internetics, care premiază inteligenţa digitală şi excelenţa în comunicarea online. Pot fi înscrise în festival, până pe
Ediţia 2020 se desfăşoară pe un calendar modificat, cu perioada de înscrieri pe final de vară, rundele de jurizare şi evenimentul de premiere în septembrie şi octombrie. Totul în format online, într-o ediţie aniversară de 20 de ani de competiţie.
Structura festivalului rămâne aceeaşi, cu 3 categorii principale: Digital Platforms, Digital Strategies şi Digital Campaigns (categorie updatată din Interactive Campaigns). Ȋn fiecare dintre cele trei categorii vor fi acordate, pentru fiecare secţiune, trofee Gold şi Silver. Agenţia care acumulează cele mai multe puncte obţine titlul de „Agency of the Year”. Compania care dovedeşte cea mai eficientă şi creativă prezenţă în mediul online va fi recompensată cu titlul „Digital Client of the Year”.
„Vă aşteptăm la un Internetics 2020 integral online, care sperăm că va aduce alături de noi participanţi, juraţi, dar şi pe toţi cei care au fost la primele evenimente, la primele conferinţe de presă şi întâlniri informale, pe când pregăteam trofee pentru titlul de creator al celui mai bun site românesc şi descopeream împreună ce înseamnă un festival al internetului.” (Andrei Borţun, CEO The Institute & Fondator Internetics)
Competiţia este deschisă agenţiilor şi diviziilor de online, dar şi companiilor care dezvoltă proiecte în zona digitală ori sunt beneficiari ai campaniilor. Ţinând cont de contextul actual, taxele de participare sunt reduse cu 50%. Pentru susţinerea proiectelor de comunicare online dezvoltate de sau pentru sectorul asociativ, în parteneriat cu Gala Societǎţii Civile, înscrierea în competiţie este gratuită pentru secţiunea „Social campaigns, political and awareness messages” din categoria Digital Campaigns.
Internetics este un proiect The Institute, cu partener principal UniCredit Bank şi susţinut de Absolut şi IQOS.
Pentru mai multe informaţii despre structura competiţiei şi condiţiile de participare, puteţi accesa site-ul oficial al festivalului, www.internetics.ro.
___________________________
Fondat şi organizat de The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing şi advertising online, care stabileşte standardele în comunicarea online din România. Festivalul premiazǎ cele mai bune campanii interactive, tehnologii, site-uri şi tool-uri de promovare online, încurajând totodatǎ creativitatea şi abordarea strategicǎ. Prima ediţie Internetics a avut loc în 2001, încă de la începutul conturării industriei de online din România, contribuind pe parcursul acestor ani la creşterea şi dezvoltarea acesteia.