The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Platforma Marketingforgood.ro: 70 de agenții de PR, marketing și digital oferă peste 2000 de ore de consultanță gratuită companiilor afectate de COVID-19

Articol / 07 Mai 2020 / The Institute
  •  Platforma Marketingforgood.ro: 70 de agenții de PR, marketing și digital oferă peste 2000 de ore de consultanță gratuită companiilor afectate de COVID-19
1/1
Dezvoltată din dorința comunității de marketing de a susține mediul de afaceri local, MarketingforGood.ro este o platformă care pune la dispoziția companiilor o serie de servicii oferite gratuit de agenții și consultanți cu recunoaștere în România. Astfel, aproape 70 de agenții de PR, marketing și digital sau consultanți în business și-au luat angajamentul să ofere, în mod voluntar, peste 2000 de ore de lucru pentru companiile mici sau mari a căror afacere a fost afectată de pandemia de COVID-19. MarketingforGood.ro este o inițiativă marca Evensys în colaborare cu Doza de Comunicare și face parte din platforma de know-how în domeniul comunicării - BacktoBusiness.ro.

Lansat la finalul lunii aprilie, MarketingforGood.ro a fost gândit ca un proiect menit să ajute, prin consultanță și strategii clare de marketing, mediul de business din România care suferă din cauza crizei actuale. Într-o perioadă incertă pentru mulți, plaforma a ajutat deja aproape 50 de companii să primească o perspectivă nouă asupra problemelor cu care se confruntă și idei valoroase pentru cum ar putea să-și reinventeze afacerea.

„Acum, mai mult ca niciodată, trebuie să ne unim forțele pentru a susține afacerile aflate în dificultate. Dacă nu ajutăm companiile mici și antreprenorii care au nevoie de noi, s-ar putea ca ei să nu mai existe peste câteva luni. Fie că e vorba de magazinul cu produse preferate sau de o pensiune îndrăgită de la munte, de un prieten fotograf de evenimente sau producătorul mic de fructe și legume proaspete, faptul că agențiile de PR, marketing și digital le oferă din timpul lor, va contribui, indirect, la diminuarea efectelor crizei economice care ne va lovi pe toți, după pandemie”, spune Andra Iacob, Project Manager MarketingforGood.ro si Co-owner Doza de Comunicare.

„Marile companii au resurse și strategii foarte clare pentru perioadele de criză. Cu toate acestea, nu s-au pregătit niciodată pentru o criză precum cea pe care o trăim. Au nevoie acum de o infuzie mai mare de idei, validări și tactici noi. De asemenea, micile afaceri nu și-au imaginat vreodată că vor fi spulberate efectiv de pe piață și au văzut cum peste noapte pierd tot ce au construit. Aflate între depresie și neputință, au nevoie acum de un boost de creativitate și de eficiență în tot ce fac ca să se mențină pe linia de plutire. Indiferent de nevoile lor, atât companiile mari, cât și cele mici, vor găsi susținere la agențiile care sunt alături de noi”, menționează Cristian Manafu, Project Manager BacktoBusiness.ro și Managing Director Evensys.

Așadar, antreprenorii, companiile mici sau mari care au nevoie de ajutor se pot înscrie pe platforma www.marketingforgood.ro, pentru ocazia de a primi sfaturi utile de la agenții de profil, a se reinventa și a ieși cu bine din criză. De asemenea, sunt în continuare binevenite și agențiile de PR, marketing și digital care doresc să ofere consultanță și dea o mână de ajutor companiilor în impas.

Despre Evensys

Cu 14 ani de experiență în dezvoltarea de conferințe și seminarii proprii, Evensys (www.evensys.ro) organizează o serie largă de evenimente, ce propune teme actuale și relevante atât pentru mediul de business local, cât și pentru cel din Europa Centrală și de Est. Astfel, Evensys dezvoltă conferințe și seminarii proprii, ce acoperă 6 arii de expertiză: Marketing & Comunicare, Tehnologie & Social Media, Financiar & Investiții, Human Resources și Fleet Management & Facility Management.

Despre Doza de Comunicare

Dozadecomunicare.ro este un birou virtual de discuții despre storytelling, PR, marketing, social media, advertising și jurnalism. Aici își fac loc idei, articole, interviuri, evenimente și alte informații utile sau amuzante din zona marcom. În spatele proiectului se află o echipă de oameni pasionați, răsfirați prin toată țara, cu chef de vorbă și un mare apetit pentru informație de calitate. Fie din București, Cluj, Timișoara sau Brașov, Doza de Comunicare își propune să fie o sursă de inspirație, dar și de resurse utile, atât pentru cei aflați la început de drum, cât și pentru profesioniștii din domeniu.