Trebuie să învățăm să transformăm tot ceea ce știm într-un nou început. Ce vrem să facem? Să ne adaptăm. Când vrem să o facem? Acum. Așa a apărut ideea de ContentDays, o serie de conferințe legată de ceea ce iubim mai mult: content-ul. Însă lucrurile se vor petrece un pic altfel: totul va fi difuzat online, astfel încât fiecare participant se va bucura să participe din confortul propriei lui case.
Se dă drumul primei ediții pe 30 aprilie, la ora 2:15 PM. Avem o temă foarte relevantă zilele astea: #1 FROM CONTEXT TO CONTENT. Și, pentru că organizatorii își doresc să profite cât mai multe persoane de expertiza internațională pe această temă, înregistrarea și participarea la întreaga conferință vor fi gratuite.
„Cu evenimentele offline oprite pentru moment, ne-am regăsit într-o situație pe care niciunul dintre noi nu a prevăzut-o. Dar acesta e farmecul experienței noastre în planificarea evenimentelor: suntem mereu orientați către soluții. În organizarea de evenimente niciodată nu pornim la drum cu un singur plan în minte. Avem planul B, C și, dacă nici ele nu funcționează, scoatem din mânecă și planul Z. Misiunea WeContent rămâne aceeași: credem în continuare în puterea content-ului de calitate, doar ne-am orientat către un format diferit de conferință. Așa a apărut ideea ContentDays, un eveniment satelit cu același scop, dar cu un format digital mai potrivit erei #workfromhome. Nu e nevoie să pleci din casă ca să descoperi cele mai noi tendințe din industrie, așa că de ce să o ratezi?” – Al Kamara, CEO @Wave Division.
Prima ediție aduce împreună experți internaționali în content marketing. Organizatorii le spun Cavalerii Mesei Virtuale Rotunde, dar ei își zic:
- Jon Mowat - Managing Director @Hurricane Media | *Powering brand growth with emotional content*
- Sabine Schmidt - Inbound Marketing @HubSpot | *Advertising in times of Covid 19*
- Carlijn Postma - Founder @The Post | *Keep up the audience curve to survive your brand post corona*
- Rachel Besenyei - Head of Social @Brand Content | *How to build brand awareness and relevance by monitoring the news through Social*
- Jon Wuebben - CEO @ContentLaunch | *How do we adapt our content strategy to the current crisis and prepare for the coming re-bound*
Toate acestea sunt urmate de un keynote de Jon Burkhart, content strategist și co-autor al “Newsjacking: The Urgent Genius of Real-Time”.
„Misiunea mea personală este să ajut brand-urile să fie mai curioase și să se distreze mai mult. Așa le pot ajuta să creeze conexiuni mai emoționale cu fanii lor. Poate un brand recunoscut să fie curios în mod constant și să se și reseteze în vremuri de criză? Poate ar trebui toți să luăm o mică pauză, să reflectăm și să redescoperim bucuria în munca noastră – pentru noi și pentru clienții și consumatorii noștri.” – Jon Burkhart, content strategist.
Prima ediție are loc pe 30 aprilie 2020, începând cu 14:15, live pe website. Înregistrarea e deja disponibilă pe https://wecontentconference.com/. De asemenea, puteți accesa și canalele de Facebook, Instagram și LinkedIn pentru știri despre conferință și feedback-ul participanților.
WAVE DIVISION este una dintre primele agenții de BTL apărute in Romania. A luat ființă acum aproape 20 de ani, ca o agenție de evenimente dedicate liceelor si facultăților și a evoluat constant, an de an. Activând într-o piață dinamică, Wave Division s-a dezvoltat continuu, completând portofoliul agenției cu noi servicii și competențe.
În prezent, agenția oferă clienților săi platforme complexe de comunicare integrată 360, având expertiza in-house în domeniul campaniilor integrate, online și offline, desfășurate la nivelul întregii țări. Adăugăm valoare prin ceea ce facem pe tot parcursul campaniilor clienților noștri, de la conceperea strategiei de comunicare și dezvoltarea creației, până la producția și logistica materialelor și implementarea proiectelor, indiferent de locație.
Portofoliul de clienți ai Wave Division din acest an cuprinde branduri internaționale, precum: JTI, Unilever, Algida, Nespresso, PPD, Huggies, Kotex, Bella, Pannini, Rompetrol – Hei, Sun Plaza, dar și branduri de succes locale, precum Farmec, Gerovital, Turbomecanica, Regina Maria sau Artesana.
Întrucât misiunea Wave Division este de a fi cu un pas în fața inovației în marketing, agenția a achiziționat brand-ul WeContent în 2020.
WECONTENT este cea mai mare conferință de marketing din Europa Centrală și de Est, unde speakeri de top și creatori de content se adună pentru a-și împărtăși cunoștințele, pentru a descoperi sau chiar seta tendințe în domeniu. În afară de cele două ediții din trecut ale evenimentului anual principal, conferința s-a extins de asemenea într-o serie de webinar-ii și masterclass-uri care au avut loc pe parcusul întregului an. Cel mai nou eveniment satelit este fratele mai mic al conferinței, orientat către digital, ContentDays.
Se dă drumul primei ediții pe 30 aprilie, la ora 2:15 PM. Avem o temă foarte relevantă zilele astea: #1 FROM CONTEXT TO CONTENT. Și, pentru că organizatorii își doresc să profite cât mai multe persoane de expertiza internațională pe această temă, înregistrarea și participarea la întreaga conferință vor fi gratuite.
„Cu evenimentele offline oprite pentru moment, ne-am regăsit într-o situație pe care niciunul dintre noi nu a prevăzut-o. Dar acesta e farmecul experienței noastre în planificarea evenimentelor: suntem mereu orientați către soluții. În organizarea de evenimente niciodată nu pornim la drum cu un singur plan în minte. Avem planul B, C și, dacă nici ele nu funcționează, scoatem din mânecă și planul Z. Misiunea WeContent rămâne aceeași: credem în continuare în puterea content-ului de calitate, doar ne-am orientat către un format diferit de conferință. Așa a apărut ideea ContentDays, un eveniment satelit cu același scop, dar cu un format digital mai potrivit erei #workfromhome. Nu e nevoie să pleci din casă ca să descoperi cele mai noi tendințe din industrie, așa că de ce să o ratezi?” – Al Kamara, CEO @Wave Division.
Prima ediție aduce împreună experți internaționali în content marketing. Organizatorii le spun Cavalerii Mesei Virtuale Rotunde, dar ei își zic:
- Jon Mowat - Managing Director @Hurricane Media | *Powering brand growth with emotional content*
- Sabine Schmidt - Inbound Marketing @HubSpot | *Advertising in times of Covid 19*
- Carlijn Postma - Founder @The Post | *Keep up the audience curve to survive your brand post corona*
- Rachel Besenyei - Head of Social @Brand Content | *How to build brand awareness and relevance by monitoring the news through Social*
- Jon Wuebben - CEO @ContentLaunch | *How do we adapt our content strategy to the current crisis and prepare for the coming re-bound*
Toate acestea sunt urmate de un keynote de Jon Burkhart, content strategist și co-autor al “Newsjacking: The Urgent Genius of Real-Time”.
„Misiunea mea personală este să ajut brand-urile să fie mai curioase și să se distreze mai mult. Așa le pot ajuta să creeze conexiuni mai emoționale cu fanii lor. Poate un brand recunoscut să fie curios în mod constant și să se și reseteze în vremuri de criză? Poate ar trebui toți să luăm o mică pauză, să reflectăm și să redescoperim bucuria în munca noastră – pentru noi și pentru clienții și consumatorii noștri.” – Jon Burkhart, content strategist.
Prima ediție are loc pe 30 aprilie 2020, începând cu 14:15, live pe website. Înregistrarea e deja disponibilă pe https://wecontentconference.com/. De asemenea, puteți accesa și canalele de Facebook, Instagram și LinkedIn pentru știri despre conferință și feedback-ul participanților.
WAVE DIVISION este una dintre primele agenții de BTL apărute in Romania. A luat ființă acum aproape 20 de ani, ca o agenție de evenimente dedicate liceelor si facultăților și a evoluat constant, an de an. Activând într-o piață dinamică, Wave Division s-a dezvoltat continuu, completând portofoliul agenției cu noi servicii și competențe.
În prezent, agenția oferă clienților săi platforme complexe de comunicare integrată 360, având expertiza in-house în domeniul campaniilor integrate, online și offline, desfășurate la nivelul întregii țări. Adăugăm valoare prin ceea ce facem pe tot parcursul campaniilor clienților noștri, de la conceperea strategiei de comunicare și dezvoltarea creației, până la producția și logistica materialelor și implementarea proiectelor, indiferent de locație.
Portofoliul de clienți ai Wave Division din acest an cuprinde branduri internaționale, precum: JTI, Unilever, Algida, Nespresso, PPD, Huggies, Kotex, Bella, Pannini, Rompetrol – Hei, Sun Plaza, dar și branduri de succes locale, precum Farmec, Gerovital, Turbomecanica, Regina Maria sau Artesana.
Întrucât misiunea Wave Division este de a fi cu un pas în fața inovației în marketing, agenția a achiziționat brand-ul WeContent în 2020.
WECONTENT este cea mai mare conferință de marketing din Europa Centrală și de Est, unde speakeri de top și creatori de content se adună pentru a-și împărtăși cunoștințele, pentru a descoperi sau chiar seta tendințe în domeniu. În afară de cele două ediții din trecut ale evenimentului anual principal, conferința s-a extins de asemenea într-o serie de webinar-ii și masterclass-uri care au avut loc pe parcusul întregului an. Cel mai nou eveniment satelit este fratele mai mic al conferinței, orientat către digital, ContentDays.