The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

ANDRADA TUDORACHE // REPLAY

Articol / 04 Oct 2018 / INSTITUTE.RO
  • ANDRADA TUDORACHE // REPLAY ANDRADA TUDORACHE
  • ANDRADA TUDORACHE // REPLAY ANDRADA TUDORACHE
  • ANDRADA TUDORACHE // REPLAY ANDRADA TUDORACHE
  • ANDRADA TUDORACHE // REPLAY ANDRADA TUDORACHE
  • ANDRADA TUDORACHE // REPLAY ANDRADA TUDORACHE
1/5
Andrada Tudorache este proaspăt absolventă a departamentului Grafică din cadrul Universității Naționale de Arte București, Facultatea de Arte Plastice.

Replay


Replay este o serie de șapte CD-uri. Intenția este aceea de a recrea un spațiu și un mediu extrem de personale, prin intermediul cărora să se poată stoca amintiri, întocmai cum colecționăm pe un raft albume care pot fi reascultate ori de câte ori simțim nevoia să retrăim o experiență. Conținutul acestora ilustrează o succesiune de stări experimentate pe parcursul ultimelor luni. Asocierea de sunet-imagine conturează intenția de a retrăi momente din trecut și incapacitatea de “a apăsa butonul de replay”. Fiecare CD conține o parte audio dar și un booklet.

Fiecare booklet devine un lung ax atemporal și aspațial pe suprafața căruia se desfășoară aleatoriu o multitudine de elemente uneori aparent antitetice, ca o peliculă lăsată la developat și care, paradoxal, nu expune nimic concret. Dat fiind faptul că tot materialul la care se raportează nu mai este accesibil, sunt folosite în colaje digitale obiectele colecționate: corespondență (tradițională sau digitală), fotografii, bilete, hărți.