The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

ANDREEA MIHALKA // STRATURI DE IDENTITATE

Articol / 04 Oct 2018 / INSTITUTE.RO
  • ANDREEA MIHALKA // STRATURI DE IDENTITATEANDREEA MIHALKA
  • ANDREEA MIHALKA // STRATURI DE IDENTITATEANDREEA MIHALKA
  • ANDREEA MIHALKA // STRATURI DE IDENTITATEANDREEA MIHALKA
  • ANDREEA MIHALKA // STRATURI DE IDENTITATEANDREEA MIHALKA
  • ANDREEA MIHALKA // STRATURI DE IDENTITATEANDREEA MIHALKA
  • ANDREEA MIHALKA // STRATURI DE IDENTITATEANDREEA MIHALKA
1/6
Mihalka Andreea este o absolventă a Universității de Artă și Design din Cluj-Napoca, secția Grafică. Are ca preocupare explorarea identității, materializată prin lucrări cu subiecte personale.

Straturi de identitate

În societatea contemporană identitatea tinde să fie văzută la nivel superficial, uitându-se faptul că aceasta este construită din straturi succesive, atât din elemente subiective (alegerile proprii), cât și din obiectivitate.

Lucrările din această serie sunt compuse din straturi, asemeni identității. Pornind de la fotografii, s-a introdus în proiect acel element preexistent, asemeni obiectivității presupusă de identitate. Aceste fotografii sunt elementul de bază pentru fiecare strat al lucrărilor, acel cadru peste care se constituie subiectivitatea. Peste trei dintre straturile acestor fotografii, transferate pe plăci metalice, s-a intervenit cu o tehnică de gravură care, asemeni alegerilor subiective, definitivează imaginea. Astfel, dacă pe prima placă transferul de fotografie rămâne neschimbat, pe celelalte trei acesta este concurat din ce în ce mai mult de desen, în așa fel încât ultima placă este cea care dă conturul lucrării.