The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

ANDREI DINICĂ // UMBRELE VIDULUI

Articol / 01 Oct 2018 / INSTITUTE.RO
  • ANDREI DINICĂ // UMBRELE VIDULUIANDREI DINICĂ
  • ANDREI DINICĂ // UMBRELE VIDULUIANDREI DINICĂ
  • ANDREI DINICĂ // UMBRELE VIDULUIANDREI DINICĂ
  • ANDREI DINICĂ // UMBRELE VIDULUIANDREI DINICĂ
  • ANDREI DINICĂ // UMBRELE VIDULUIANDREI DINICĂ
1/5
Andrei Dinică a studiat artele vizuale la Liceul de Artă I. Șt. Paulian în perioada 2010-2014, urmând apoi cursurile Facultății de Arte și Design din Timișoara, secția Pictură din 2014 până 2018.

Umbrele Vidului

Lucrarea Umbrele Vidului oferă o viziune într-un viitor dominat de consecințele producției excesive a plasticului și inconștiență a condiției umane în raport cu natura afectată de invazia agresivă a acestui material. Evoluția acestui eveniment are ca finalitate dispariția permanentă a umanității oferind planetei oportunitatea regenerării și reînceperea ciclului de creație al vieții.

Cele cinci siluete ce alcătuiesc lucrarea prezintă fiecare o deformare specifică, mutație plastică apărută în urma fuzionării agresive cu materia primă ce s-a infiltrat în compoziția anatomică a corpului uman prin pătrundere în lanțul trofic. Aceste siluete antropomorfe, asemeni unor carcase ce odinioară obișnuiau să conțină viață, sunt prezentate acum într-o stare inertă, precum statuile antice reprezentate hieratic, ce ilustrau mărețe figuri de natură divină, dar care treptat au fost răpite de putere și identitate datorită intervenției temporale.