Dragoș Andriana încearcă să găsească o punte de legătură între trecut și viitor, atât estetic, cât și ideatic, combinând tehnici de fotografie de secol XIX și experimente în domeniul digitalului.
Tehnici istorice de fotografie în contemporaneitate
S-a folosit sculptura în carte, tehnica fotografică de secol XIX a colodiului umed pe sticlă. Imaginile obținute au fost montate astfel încât să formeze o compoziție prin transparență. Imaginea centrală este tot una pe sticlă, folosind aceeași tehnică, dar văzută în pozitiv (ambrotipie). Coperta cărții se deschide folosind un sistem de fire tensionate cu un mecanism de chei de chitară.
Tehnici istorice de fotografie în contemporaneitate
S-a folosit sculptura în carte, tehnica fotografică de secol XIX a colodiului umed pe sticlă. Imaginile obținute au fost montate astfel încât să formeze o compoziție prin transparență. Imaginea centrală este tot una pe sticlă, folosind aceeași tehnică, dar văzută în pozitiv (ambrotipie). Coperta cărții se deschide folosind un sistem de fire tensionate cu un mecanism de chei de chitară.