The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

BIANCA-ANDREEA LOZINCĂ // MOMEALA

Articol / 02 Oct 2018 / INSTITUTE.RO
  • BIANCA-ANDREEA LOZINCĂ // MOMEALABIANCA-ANDREEA LOZINCĂ
  • BIANCA-ANDREEA LOZINCĂ // MOMEALABIANCA-ANDREEA LOZINCĂ
  • BIANCA-ANDREEA LOZINCĂ // MOMEALABIANCA-ANDREEA LOZINCĂ
  • BIANCA-ANDREEA LOZINCĂ // MOMEALABIANCA-ANDREEA LOZINCĂ
  • BIANCA-ANDREEA LOZINCĂ // MOMEALABIANCA-ANDREEA LOZINCĂ
1/5
Bianca-Andreea Lozincă este o proaspăt absolventă a Facultății de Artă și Design din Cluj-Napoca, Facultatea de Arte Plastice, secția Sculptură. Procesul său artistic a fost unul clar și liniar, marcat de abordarea sculpturii tradiționale, în special tehnicile de prelucrare a metalului. Iar împreuna cu îndrumarea domnilor Profesori am continuat în acest sens și în proiectul de licență.

Momeala


Conceptul din spatele proiectului artistic “MOMEALA” s-a născut dintr-o alăturare de elemente și energia din jurul semnificației mistice pe care o poartă simbolurile acestei lucrări, fiind inspirată din mitologie, dar care se adresează perioadei actuale.

O entitate mitologică primitivă, Știma apelor, spirit acvatic din mitologia românească care apare ca o ființă de neînchipuit și este jumătate femeie și jumătate pește reușește să sublinieze probleme de natură socială de actualitate. Contrastul principal al lucrării este tocmai asocierea celor două elemente, sirena sau trupul feminin și cârligul caracterizat de forma masculină. Împreunarea celor doua elemente rezultă o formă feminină, cu însușiri masculine, un comentariu la poziția femeii contemporane.
Forma per total se conturează într-o ancoră stilizată realizată din alamă, iar procesul tehnic constă în modelarea, turnarea și finisarea formei.