The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Cristian Necula // Portret

Articol / 26 Oct 2015 / Participant DIPLOMA 2015
  • Cristian Necula // Portret
  • Cristian Necula // Portret
  • Cristian Necula // Portret
1/3
Cristian Necula, născut la data de 27 octombrie 1991 în Galați, și-a descoperit pasiunea pentru desen de mic copil, aceasta ocupându-i majoritatea timpului. În 2015 termină Facultatea de Arte din orașul natal și își continuă studiile la Academia Regală de Arte Frumoase din Gent, Belgia.

PORTRET

Cristian se află în încercarea de a-și croi un drum nou, într-o abordare personală și inedită. Felul în care simte lucrurile și viziunea sa despre viață și lume reiese dintr-una din poeziile scrise de el în care încercă să descrie această paletă de trăiri și să își portretizeze toate gândurile:

Teamă

Portret în pagini scrise
De cuvinte nerostite,
În tăcerea ce se-așterne peste guri
Și suflet, cerne
Dureri de cap, multe migrene
Nopți albe, vise efemere,
Ce vin și lasă doar durere
Ce te cheamă lângă ultima-ți ta clipă
Ce atarnă de o seară,
Mult tăcută, mult prea goală
Ce orbește te atinge și la nefiresc te-ndeamnă
Unde ești doar tu cu ea
Tu și ultima-ți ta teamă.




Portretele sunt supradimensionate cu vedere frontală și semiprofil, fizionomia personajului deținând un procentaj însemnat din suprafața lucrării. Din acest punct de vedere al echilibrului dintre spațiul gol și cel plin, figura personajului domină suprafața picturală.

Schema compozițională după care este alcătuit tripticul constă în repetitivitatea figurii umane într-o manieră personală. Cristian face amintire la lucrări de Andy Warhol în care a practicat acest procedeu și de tripticurile de expresie facială ale lui Francis Bacon.