The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Ioana Alexandra Niculescu-Aron // Amprente

/ 21 Oct 2015 / Participant DIPLOMA 2015
  • Ioana Alexandra Niculescu-Aron // Amprente
  • Ioana Alexandra Niculescu-Aron // Amprente
1/2
Ioana Niculescu-Aron a absolvit pictura la Universitatea Națională de Arte Plastice din București. La vârsta de 21 de ani a obţinut o bursă la Accademia di Belle Arti di Belle Arti di Brera din Milano şi a expus lucrări în peste 15 locaţii în România, Germania, Statele Unite şi Italia.

Amprente

Maniera de lucru abordată este aceea a suprapunerii transparenţelor, a laviurilor, fapt ce asigură o importanţă primordială pânzei-suport – un obiect de sine stătător. Acesta va dialoga cu petele de culoare, pentru a construi ulterior universul artistei.

Consideră că acest suport trebuie să fie unul stabil atât cât este o feresastră – sursa de legătură cu realitatea, panoul prin care sunt transpuse gălăgiile ordinarului fiecărei zile în privirea şi sângele unui artist. Pentru a-şi construi această idee a ales o pânză groasă de bumbac întinsă bine pe un şasiu de 140x120 cm.

Fereastra spre care ascede artista capătă tente diferite în varii momente ale zilei, şi de asemenea, de la o zi la alta. A decis aşadar să folosească trei tonuri diferite pe care să le alterneze, cu care să se poată juca, în maniera care-i sugerează cel mai bine ciclicitatea, ideea de continuu, de infinit, de nemărginit şi în fond, de rutină.