The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Simona Dimache // Dinamică Virtuală

Articol / 28 Oct 2015 / Participant DIPLOMA 2015
  • Simona Dimache // Dinamică Virtuală
  • Simona Dimache // Dinamică Virtuală
  • Simona Dimache // Dinamică Virtuală
1/3
Artista este o persoană proaspăt absolventă a Universițătii de arte plastice sectia Arte Grafice,  in urmă cu un an a avut o experiență Erasmus la ESAD Grenoble- Valence in Franța, unde a experimentat  pe plan conceptual si a avut acces la numeroase materiale ce au completat paleta de posibilități in exprimare plastică. Urmarește sa iși continue studiile mai departe printr-un doctorat unde va aprofunda tema începută in cei 2 ani de masterat.

DINAMICĂ VIRTUALĂ
 
Animatia ,  cu 28 de frame-uri pe secundă, durata de aproximativ 7 miunute si jumătate  , nu are fir narativ,  este un colaj de alte 7 animatii ce  pornesc de la o idee, clară, simpla, sianume, relatia dintre niste elemente plastice, non figurative, uneori geometrice, cu lumina. Continuaitatea miscarii este fluidă, accentul este pus pe armonia miscării, nu pe naratiune.   Tehnica de animatie pe care am folosit-o este stop-motion. Stop motion (de asemenea, cunoscut sub numele de “stop cadru”) este o tehnică de animație care face ca obiectele folosite să pară a se deplasa de unele singure. Obiectul este mutat cu pași mici, între cadre fotografiate individual, creeând iluzia de mișcare atunci când o serie de cadre sunt rulate ca și o secvență cotinuă.          

Am construit o masă, cu un suport de sticlă, dedesuptul sticlei de află becul, se cunoaste sub termenul de light box, deasupra ei , aparatul de fotografiat iar pe suport se afla materialele de lucru, ele au fost fie nisip, mălai, cerneală tipografică, forme decupate din foaie, calc, carton, canafas etc.