The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Adrian Dică // Preapocaliptic

Articol / 19 Oct 2016 / Participant DIPLOMA 2016
  • Adrian Dică // Preapocaliptic BAJANSORIN
  • Adrian Dică // Preapocaliptic
  • Adrian Dică // Preapocaliptic
1/3
Adrian Dică a studiat economia, matematica și informatica înainte de UNArte. Puternic influențat de filosofia deconstructivistă, se folosește de o permanentă negociere între o abordare spontană a suprafeței de lucru și una rațională. Se exprimă in medii diverse precum pictura, performance-ul si instalația.

PREAPOCALIPTIC

În Urban Puzzle. Preapocaliptic sunt tematizate elemente din interiorul orașelor care se găsesc cu precădere în zonele dezindustrializate. Unele dintre ele fiind chiar în centrul geografic și cultural al orașelor, se constituie în forme aflate în strânsă legătură cu demersul general. Aceste forme poartă pe ele urma societății, cu toate implicațiile.


Locul din care sunt selectate elementele stă sub semnul post-industrialului. Paradoxal, locul este dominat de o atmosferă pe cât de gălăgioasă pe atât de surdă, pe cât de inovatoare pe atât de perimată. Cu cât caută să își afirme performanțele tehnicii, pe atât devine mai dificil de folosit. Cu cât este infuzat cu nou, pe atât de mult rămâne caracterizat de vechi, ignorând însă tradiția. Având ca premise generale aspectele menționate, elementele au fost extrase din spațiul lor, primind o valoare estetică.

La nivel conceptual - ca element central - este păstrat gunoiul, aflat sub diferite înfățișări, înțelegând prin gunoi ceea ce este aruncat, ceva la care se renunță în urma unor decizii, ceea este considerat nefolositor, obiectul lăsat în paragină.