The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Anca Maxim // Vibrații

Articol / 20 Oct 2016 / Participant DIPLOMA 2016
  • Anca Maxim // Vibrații
  • Anca Maxim // Vibrații
  • Anca Maxim // Vibrații
  • Anca Maxim // Vibrații
1/4
Maxim Anca a terminat anul acesta Modă Design-Vestimentar, a studiat în timpul anilor de liceu arta actorului, la Colegiul Național de Artă „Octav Băncilă”, ceea ce a ajutat-o în întreprinderea subtilității limbajului corporal și la dezvoltarea bagajului cultural.

VIBRAȚII

Conceptul colecției are ca punct de reper curentul decontructivism, însă nu-și propune continuarea acestuia. Elementele preluate din acesta sunt: tehnica de accentuare a îmbinărilor produsului vestimentar, prin diferite maniere de tratare, cum ar fi prin ață vizibilă, dungi marcante de paspoal, fermoare vizibile.
 
În ansamblul colecției, vedem linia, linia de construcție, linia reprezentată de culoare și linia de coasere, aceasta este prezentă în toate ținutele vestimentare și evidențiază construcția produsului vestimentar.
 

 
Produsele vestimentare redau efectul de gol și plin, el fiind prezent în toate ținutele realizate în cadrul acestei colecții. Colecția nu-ți propune aspectul de nuditate, într-un context de intimitate, preocuparea a fost efectul de gol, însă fără a avea efectiv un gol, ci de a oferi senzația aceasta prin transparență. Zonele transparente reprezintă accentul unui produs vestimentar, acela care iese în evidență și ilustrează planul făcut de piele sau de material textil.