The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Andreea Mihai // Piață și restaurant

Articol / 20 Oct 2016 / Participant DIPLOMA 2016
  • Andreea Mihai // Piață și restaurant
  • Andreea Mihai // Piață și restaurant
  • Andreea Mihai // Piață și restaurant
1/3
Andreea este o persoană dedicată și foarte muncitoare, căreia îi plac provocarile. Pe langă abilitațile foarte bune de comunicare, lucrează foarte bine în echipă. Andreea is a dedicated hard working person who loves challenges. Besides her very good communication skills, she is a very good team worker.

PIAȚĂ ȘI RESTAURANT ÎN PENINSULA CONSTANȚEI

Propunerea de regenerare urbană a zonei studiate, elaborată pe baza concluziilor rezultate în urma analizei multicriteriale a ansamblului propus pentru revitalizare, reprezintă în fapt o strategie integrată pe termen lung care mizează pe recuperarea caracterului tradițional al cartierului și pe încorporarea sa ca un centru urban activ în rețeaua existentă la nivelul Peninsulei. În prezent, Peninsula este puternic degradată, dorindu-se regenerarea ei imediată. În continuare, strategia de regenerare a spațiului aducând un restaurant și o piață urbană, vizează creșterea nivelului de trai al oamenilor din zonă prin crearea contextului pentru o viață sănătoasă din punct de vedere al alimentației și totodată prin încurajarea comercianților locali de a-și expune marfa spre vânzare, generând astfel noi oportunități de creștere economică.