Cristiana a studiat grafica în perioada liceului, pentru ca mai apoi pictura să-i vizeze studiile universitare şi pe cele postuniversitare. În realizarea lucrărilor sale este interesată de procesul de intermediere, de amestec al mediilor şi de posibilitatea modelării rezonanţelor reciproce.
PROTEST
Dacă urmărim cursul istoriei artelor, putem identifica momente în care a devenit foarte limpede faptul că arta nu este doar o declaraţie, ci poate să schimbe ceva. Arta nu vorbeşte doar despre lucruri înalte şi străine, ci şi despre realitatea cea mai obişnuită. Mai importantă decât mistica și măiestria tehnică poate fi viaţa cotidiană, iar mai notabile decât detașarea pur estetică sunt temele şi ideile în care ne putem recunoaşte, o implicare activă şi etică în societate.
PROTEST
Dacă urmărim cursul istoriei artelor, putem identifica momente în care a devenit foarte limpede faptul că arta nu este doar o declaraţie, ci poate să schimbe ceva. Arta nu vorbeşte doar despre lucruri înalte şi străine, ci şi despre realitatea cea mai obişnuită. Mai importantă decât mistica și măiestria tehnică poate fi viaţa cotidiană, iar mai notabile decât detașarea pur estetică sunt temele şi ideile în care ne putem recunoaşte, o implicare activă şi etică în societate.
Procesul artistic este dictat de o infrastructură subtilă şi evazivă, de opoziţii şi contradicţii: o artă care în ciuda diverselor sale citate, confundă aşteptările, devenind foarte personală, sub forma unui set, a unui corp de preocupări.
Accentul pus pe materialitate, pe textură, şi glorificarea obiectelor deteriorate în procesul de degradare, surprinde viaţa proprie a materialelor. Situându-se între pictură, sculptură, instalaţie şi obiect, seria de lucrări PROTEST este concepută sub forma unui răspuns dat spaţiului.