The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Cristiana Ștefania Culiță // Protest

Articol / 19 Oct 2016 / Participant DIPLOMA 2016
  • Cristiana Ștefania Culiță // Protest
  • Cristiana Ștefania Culiță // Protest
  • Cristiana Ștefania Culiță // Protest
1/3
Cristiana a studiat grafica în perioada liceului, pentru ca mai apoi pictura să-i vizeze studiile universitare şi pe cele postuniversitare. În realizarea lucrărilor sale este interesată de procesul de intermediere, de amestec al mediilor şi de posibilitatea modelării rezonanţelor reciproce.

PROTEST

Dacă urmărim cursul istoriei artelor, putem identifica momente în care a devenit foarte limpede faptul că arta nu este doar o declaraţie, ci poate să schimbe ceva. Arta nu vorbeşte doar despre lucruri înalte şi străine, ci şi despre realitatea cea mai obişnuită. Mai importantă decât mistica și măiestria tehnică poate fi viaţa cotidiană, iar mai notabile decât detașarea pur estetică sunt temele şi ideile în care ne putem recunoaşte, o implicare activă şi etică în societate.
Procesul artistic este dictat de o infrastructură subtilă şi evazivă, de opoziţii şi contradicţii: o artă care în ciuda diverselor sale citate, confundă aşteptările, devenind foarte personală, sub forma unui set, a unui corp de preocupări.
 
Accentul pus pe materialitate, pe textură, şi glorificarea obiectelor deteriorate în procesul de degradare, surprinde viaţa proprie a materialelor. Situându-se între pictură, sculptură, instalaţie şi obiect, seria de lucrări PROTEST este concepută sub forma unui răspuns dat spaţiului.