Daiana Crăița Savopol, licențiată a Departamentului de Pictură din cadrul UNArte București, promoția 2016, clasa profesorului Alexandru Rădvan. Expoziție personală -„Macrameu” la Muzeul George Enescu în cadrul evenimentelor NAG și Noaptea Muzeelor 2015, de grup: „Nemachiat” 2015, „Ex Libris Brâncuși”2016, la CAV 2015 și 2016 etc.
STARE NUDĂ
Tema lucrării este complementaritatea masculin – feminin, realizată printr-un joc optic al liniilor și curbelor, o reprezentare a simbolurilor vieții și împletirea lor. Un joc al sexelor, care apare nu doar ca o abordare simplistă a purei plăceri, ci o căutare a propriei identități în celălalt, a împlinirii nevoii de tandrețe, susținere, dragoste. Astfel, relația dintre cele două sexe se transformă într-un nou joc, într-o nouă stare în care nuditatea problemelor expuse conduce către adevăr.
STARE NUDĂ
Tema lucrării este complementaritatea masculin – feminin, realizată printr-un joc optic al liniilor și curbelor, o reprezentare a simbolurilor vieții și împletirea lor. Un joc al sexelor, care apare nu doar ca o abordare simplistă a purei plăceri, ci o căutare a propriei identități în celălalt, a împlinirii nevoii de tandrețe, susținere, dragoste. Astfel, relația dintre cele două sexe se transformă într-un nou joc, într-o nouă stare în care nuditatea problemelor expuse conduce către adevăr.
Aceasta este STAREA NUDĂ.
Masculinul a fost abordat în multiple variante, toate având o constantă: uniformitatea simbolului masculinității, aceasta evidențiind imposibilitatea unei femei de cunoaștere reală a gândurilor, sentimentelor, dorințelor și nevoilor bărbatului. Pentru a arăta diversitatea lor s-a folosit o cromatică foarte variată.
Printre imaginile colorate ale masculinității au fost adăugate nuduri cenușii în linii aspre, speriate de dezvăluiri. S-a optat pentru prezentarea realității, asumarea ieșirii din canoanele zilelor noastre, al 90-60-90-ului.
Nuditatea înfățișată nu se vrea nici voit ostentativă și nici prelucrată în cheie pur estetică. Este doar starea nudă a momentului creației, când trăirea adevărată se dezvăluie fără nicio cosmetizare.