The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Emanuela Balint // Fals ierbar

Articol / 20 Oct 2016 / Participant DIPLOMA 2016
  • Emanuela Balint // Fals ierbar
  • Emanuela Balint // Fals ierbar
  • Emanuela Balint // Fals ierbar
  • Emanuela Balint // Fals ierbar
  • Emanuela Balint // Fals ierbar
  • Emanuela Balint // Fals ierbar
  • Emanuela Balint // Fals ierbar
1/7
Emanuela Balint s-a născut pe 27 ianuarie 1994, în București. A studiat la Universitatea Națională de Arte în cadrul Facultății de Arte Plastice, secția Grafică, din 2013 până în 2016.

FALS IERBAR

Prin lucrarea de licență a dorit să scoată în evidență nevoia oamenilor de a se apropia din nou de natură, de a redescoperi frumusețea și importanța lucrurilor mici, poate neînsemnate pentru unii. A dorit să pastreze ceva ce nu se poate păstra, ceva ce este efemer.
 
Proiectul a început din nevoia de fi înconjurată de plante, de natură și din interesul pentru detalii și lucruri mărunte. A realizat, astfel, un fals ierbar, fals tratat de botanică, care în același timp are un aer de jurnal și în care se găsesc însemnări, obiecte mici, domestice, „nimicuri”, semințe de la diferite plante, fragmente de text, de citat, jocuri de cuvinte.
 
 
Însă falsul ei ierbar este diferit de ierbarele obișnuite, deoarece a fost realizat cu ajutorul cunoașterii subiective, din plăcere, și nu printr-o cunoaștere obiectivă sau din necesitatea de a studia și de a afla importanța științifică a anumitor plante, cu toate că intenția seamănă.
A realizat o serie de lucrări cu plante din apartament, plante moarte și presate sau vii pe care le-a strâns de-a lungul timpului, un fel de inventar, iar ca tehnică a folosit acuarela și creion pentru a reda mai bine transparența petalelor și a frunzelor. Pe lângă acestea, a făcut și o carte mică ce cuprinde colaje hibrid din diferite frunze, aparținând unor diferite specii de copaci și pomi.