Andrei Grosu a studiat între 2008 - 2012 matematică informatică la Colegiul Național Cantemir Vodă din București, urmând apoi cursurile Universităţii Naţionale de Arte în cadrul Facultăţii de Arte Decorative și Design, secţia Design Grafic, din 2013 până în 2016.
MANUAL DE MNEMOTEHNIE ȘI MEMORIE VIZUALĂ
Sistemul psihic uman presupune antrenarea tuturor componentelor sale, solicitări multiple și variate ce mobilizează experiența sa anterioară, dar obligă și la găsirea unor noi soluții. Mnemotehnia, numită și arta memoriei reprezintă un ansamblu de tehnici ce ajută memoria folosindu-se de un lanț de asocieri mentale. Aceasta utilizează codificări mai mult sau mai puțin elaborate, indicii de recuperare și exemplificare prin imagini ca și unelte pentru o stocare și recuperare mai eficientă a informațiilor.
Această carte are scopul de a dobândi un control și o coordonare mai bună a acestui process natural. Manualul de mnemotehnie și memorie vizuală este alcătuit din două părți. Prima parte, cea teoretică, cuprinde informațiile pentru a înțelege mai bine procesul de memorare și mnemotehnia. A doua parte, cea practică, reprezintă un set de exerciții dezvoltate pornind de la modul de funcționare al memoriei și bazate pe principii mnemonice pentru formarea și îmbunătățirea memoriei vizuale.
MANUAL DE MNEMOTEHNIE ȘI MEMORIE VIZUALĂ
Sistemul psihic uman presupune antrenarea tuturor componentelor sale, solicitări multiple și variate ce mobilizează experiența sa anterioară, dar obligă și la găsirea unor noi soluții. Mnemotehnia, numită și arta memoriei reprezintă un ansamblu de tehnici ce ajută memoria folosindu-se de un lanț de asocieri mentale. Aceasta utilizează codificări mai mult sau mai puțin elaborate, indicii de recuperare și exemplificare prin imagini ca și unelte pentru o stocare și recuperare mai eficientă a informațiilor.
Această carte are scopul de a dobândi un control și o coordonare mai bună a acestui process natural. Manualul de mnemotehnie și memorie vizuală este alcătuit din două părți. Prima parte, cea teoretică, cuprinde informațiile pentru a înțelege mai bine procesul de memorare și mnemotehnia. A doua parte, cea practică, reprezintă un set de exerciții dezvoltate pornind de la modul de funcționare al memoriei și bazate pe principii mnemonice pentru formarea și îmbunătățirea memoriei vizuale.