The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Mihaela Radu // Sustenabilitate în peisajul rural

Articol / 19 Oct 2016 / Participant DIPLOMA 2016
  • Mihaela Radu // Sustenabilitate în peisajul rural
  • Mihaela Radu // Sustenabilitate în peisajul rural
  • Mihaela Radu // Sustenabilitate în peisajul rural
  • Mihaela Radu // Sustenabilitate în peisajul rural
  • Mihaela Radu // Sustenabilitate în peisajul rural
  • Mihaela Radu // Sustenabilitate în peisajul rural
  • Mihaela Radu // Sustenabilitate în peisajul rural
1/7
S-ar părea că peisagistica are o multitudine de forme. Autoarea nu se simte neapărat o artistă, cât o persoană dornică să analizeze, să îmbine, să se joace şi, în final, să dea formă ideilor. Rezultatul-orice proiect este un puzzle. Provocarea constă în a îmbina toate piesele şi le face funcţionale.
 
PLANIFICAREA SUSTENABILĂ A PEISAJULUI RURAL - PRINCIPII DE DEZVOLTARE INTEGRATĂ

Proiectul reprezintă o invitaţie de a descoperi o zonă căreia, în mentalul colectiv, îi lipseşte caracterul pitoresc. În mod surprinzător, parcursul către Olteniţa oferă un peisaj rural bogat în elemente, atât naturale, cât şi culturale. Planificarea durabilă a acestui teritoriu implică o multitudine de aspecte - naturale, culturale, sociale, economice.

Dorinţa este de a le îmbina fără a le pierde identitatea. Mai mult, încurajarea ruralului să îşi dorească în continuare să fie rural se poate face doar prin punerea în valoare a autenticului său şi prin lucrul cu actorii locali. Astfel, se va promova folosirea produselor locale în realizarea diferitelor produse finite, dar şi un management mai bun în agricultură.

O comunitate prosperă are capacitatea de a oferi mult mai multe actorilor externi. Ideea de turism rural durabil, neinvaziv, este materializată prin realizarea unor trasee prin diferitele tipuri de peisaje. Astfel, peisajul are un rol definitor, iar conservarea acestuia devine esenţială.