Mihai George Eugen este absolvent al Facultatății de Arte decorative și Design, din cadrul Universității Naționale de Arte, București. Este pasionat de designul industrial, motiv pentru care și-a desfășurat studiile în cadrul facultăților de arte și design din Iași și București.
SET DE BRICOLAJ CREATIV PENTRU COPII
Obiectivul acestei lucrări este studiul elementelor constructive specifice jocului, în scopul realizării unui produs benefic dezvoltării copilului. Rolul jocului este subliniat prin caracterul imitativ, ce are ca sursă de inspirație realitatea înconjurătoare. În acest mod copilul se familiarizează cu domeniile de activitate și uneltele specifice meseriilor praticate de părinți. Prin obiectele concepute se urmărește îmbinarea elementelor ludice și creative, cu elemente tehnice, în vederea imitării precise a realității, păstrând totodată o atmosferă destinsă de joc.
SET DE BRICOLAJ CREATIV PENTRU COPII
Obiectivul acestei lucrări este studiul elementelor constructive specifice jocului, în scopul realizării unui produs benefic dezvoltării copilului. Rolul jocului este subliniat prin caracterul imitativ, ce are ca sursă de inspirație realitatea înconjurătoare. În acest mod copilul se familiarizează cu domeniile de activitate și uneltele specifice meseriilor praticate de părinți. Prin obiectele concepute se urmărește îmbinarea elementelor ludice și creative, cu elemente tehnice, în vederea imitării precise a realității, păstrând totodată o atmosferă destinsă de joc.
Obiectele fizice ale jocului au forma unor unelte, cu ajutorul cărora se pot construi diverse forme tridimensionale. În procesul de construcție, copilul va dobândi: abilități de asamblare și dezasamblare a părților componente; capacitatea de asociere a formelor bidimensionale și tridimensionale; acumularea cunoștințelor legate de funcționarea mecanismelor, precum și abilități de gândire creativă.
Deoarece jucăriile se apropie ca formă și funcție de unealtă, copilul va interacționa cu adulții până când va stăpâni cunoștințele necesare utilizării acestora. Având în vedere acest aspect, produsele pot fi introduse în cadrul cursurilor din instituțiile de învățământ, unde copiii au posibilitatea lucrului în echipă și desfășurării activităților creative colective, sub supravegherea adulților.