The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Ștefan Siminic // Prietenii imaginari

Articol / 26 Oct 2016 / Participant DIPLOMA 2016
  • Ștefan Siminic // Prietenii imaginari
  • Ștefan Siminic // Prietenii imaginari
  • Ștefan Siminic // Prietenii imaginari
  • Ștefan Siminic // Prietenii imaginari
  • Ștefan Siminic // Prietenii imaginari
  • Ștefan Siminic // Prietenii imaginari
  • Ștefan Siminic // Prietenii imaginari
  • Ștefan Siminic // Prietenii imaginari
1/8
Ștefan Sergiu Siminic s-a născut în anul 1994, pe data de 27 mai, în București. Am absolvit Liceul de Arte Plastice „Nicolae Tonitza” și Universitatea Națională de Arte București.

PRIETENII IMAGINARI

Prin simplitatea ei universală, tema aleasă îl reprezintă pe artist, nu doar ca persoană dar și ca spirit. Tema „Prietenii Imaginari” este inspirată din copilăria sa având ca scop distragerea desăvârșită a atenției a tot ce se întamplă în prezent și de a determina publicul nesilit de nimeni să-și focalizeze privirea asupra elementului artistic.
 

„Prietenii Imaginari” înseamnă o multitudine de personaje de-a dreptul „imaginare”, fiind influențate de starea pe care artistul a avut-o atunci când i-a materializat, reprezentând astfel o sumedenie de portrete, siluete în diferite ipostaze.

Sursa de inspirație cea mai de preț sunt oamenii, care la rândul lor sunt metamorfozați prin transformarea caracteristicilor individuale. Alteori sunt doar niște fragmente ale unei persoane specifice, aleatorii sau reprezentarea stării comportamentale, sentimentale ale acesteia. Este un subiect pe care îl abordez cu plăcere, motivul fiind acela de a intra în contact cu privitorul trimițând un mesaj pozitiv, hazliu. Scopul temei este de a interacționa cu o gamă mai largă de oameni și nu doar cu un grup restrâns, reprezentând astfel forme tangibile si pe înțelesul tuturor. Ideea temei este de a transmite un mesaj la adresa publicului, de a socializa în mod direct cu acesta, prin renunțarea la preconcepții și orice fel de constrângere, plecând cu zâmbetul pe buze și cu o atitudine pozitivă.