The Institute promovează industriile creative din România, urmărind să contribuie la modernizarea României. The Institute inițiază și organizează evenimente de 19 ani și a construit o comunitate ce reunește antreprenori, profesioniști și publicul industriilor creative din România.

Prin tot ceea ce face,  contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, crește și diversifică audiența atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovează antreprenorii și profesioniștii creativi pe plan național și internațional. 

Pentru idei, recomandări sau noutăți, scrie-ne la office@institute.ro.

Termeni și condiții ale The Institute și politica de confidențialitate a datelor cu caracter personal. 

 
 

Andreea Ștefania Precup // Școala din jurul grădinii. Extinderea Colegiului Național „I.L.Caragiale” București

Articol / 02 Oct 2017 / INSTITUTE.RO
  • Andreea Ștefania Precup // Școala din jurul grădinii. Extinderea Colegiului Național „I.L.Caragiale” București
  • Andreea Ștefania Precup // Școala din jurul grădinii. Extinderea Colegiului Național „I.L.Caragiale” București
1/2
Andreea este o proaspat absolventă a UAUIM sub îndrumarea domnilor profesori conf.dr. arh. Florian Stanciu și conf.dr. arh Gheorgică Mitrache. Primele experiențe în proiectare le-a avut ca intern în cadrul birourilor ADN BA, România și Architekci Losiak Siwiak, Polonia. 

Școala din jurul grădinii. Extinderea Colegiului Național „I.L.Caragiale” București
 
Proiectul reprezintă extinderea Colegiului Național ”I.L.Caragiale” situat în București în preajma a două tipuri diferite de țesut urban, masivitatea blocurilor de pe Calea Dorobanți și permeabilitatea cartierului de case. 
Premisele sunt trăsăturile locului care presupun o privire atentă în jur și definirea instrumentelor capabile să recunoască și să continue lucrurile în firescul lor și caracterul unei școli definit prin orientare spre propriul centru și functionarea după reguli proprii. Miza este conturarea unui loc prețios și o raportare la existent.
 
Locul prețios a fost gândit ca o grădină înconjurată de portice și conturată de clădirea existentă și partea nouă a școlii. Existentului i-au fost adosate câteva saloane pentru a completa și realiza o limită bine definită spre grădină. Partea de școală propusă răspunde către grădină cu o limită fermă, iar spre stradă există un grad mare de permeabilitate datorită diferitelor tipuri de locuri conturate între pereții care traversează terenul.